Kruin-theorie

Discussion in 'Zwangerschap' started by vlinder82, Mar 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlinder82

vlinder82 Actief lid

Jun 7, 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie kent de kruintheorie en bij wie klopt het?
    Even kort uitleggen...
    Je kan blijkbaar aan het kruintje van je kind zien welk geslacht je volgend kind zal hebben (als je een miskraam hebt gehad, kan je het dus niet weten, want dat telt ook mee natuurlijk!)
    Kruin in het midden = hetzelfde geslacht
    Kruin opzij = ander geslacht.

Ik heb een kruin in het midden en na mij is een zus gekomen (klopt dus)
    Mijn oudste dochter heeft ook een kruin in het midden en er is ook een zusje bijgekomen (klopt dus ook!) Bij mijn jongste staat het kruintje wat opzij, dus ben nu wel heel benieuwd of het nu een jongen zal zijn!

Niet wetenschappelijk, maar wel leuk natuurlijk! Bij ons in de familie klopt het bijna altijd!

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,051
    939
    113
    Female
    Ik zal zo eens het kruintje van mij dochter bekijken, volgen mij zit ie redelijk in het midden, hihi.. Grappig had deze theorie nog nooit gehoord..

3. woef78

woef78 Fanatiek lid

Jan 15, 2013
    1,170
    0
    0
    Hier klopt het niet mijn zoon heeft een kruin opzij en krijgt een broertje :)

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Onze kapster had het hier ook over tijd terug, maar bij ons klopt het niet ;)
    Mijn dochter heeft een kruin uit het midden en verwacht (volgens zo'n 8 echo's dusver) een zusje! :D

5. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Haha... Mijn oudste heeft een kroon in t midden en na haar een zusje .... Onze jongste dochter een 2 kruinen 1 achter en aan de voorkant opzij.... En we hebben geen idee wat voor geslacht hun brusje is

6. vlinder82

vlinder82 Actief lid

Jun 7, 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL

Klopt toch wel??? In het midden = hetzelfde geslacht!

Share This Page