schildklier

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Faith88, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Beste verloskundige!
    ik heb een vraag, ik ben een tijd onder controle van de gyneacoloog geweest ivm herhaalde miskramen. ook heb ik allerlei onderzoeken gehad. hieruit bleek dat mijn schildklier iets te snel werkt, maar medicijnen waren niet nodig volgens de gyneacoloog wel moest ik een paar keer per jaar bloed laten prikken om te kijken of deze waarde hetzelfde bleef.

nu ben ik inmiddels weer zwanger en gelijk de gyneacoloog gebeld, en gevraagd over het prikken, toen zei de assistent ineens dat het niet nodig is om zo vroeg te prikken? dat als ik de eerste keer op controle kom dit vroeg genoeg is?? (7,5 weken ben ik dan)

maar het kan toch zo zijn dat het daarvoor weer fout gaat als die waarde weer te hoog is?? of kan dit niet en heeft zij wel gelijk??

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi lana,

De schildklier hoeft niet de oorzaak te zijn van de miskramen. Als je graag toch eerder getest wilt worden dan moet je gewoon bellen en zeggen dat je het graag wilt. Dat zullen ze zeker honoreren.

Imke

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    bedankt voor u snelle reactie!! super fijn!!
    ik ben zo onzeker dus ga het toch maar eerder laten prikken!

Deel Deze Pagina