Hallo, Ik ben op zoek naar een nieuw telefoonabonnement, maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Er is zoveel aanbod! Nu dacht ik, misschien heeft iemand hier onlangs een abonnement afgesloten Ik ben op zoek naar een: - Samsung galaxy note - Ifone - Of iets anders soortgelijks wat hier op lijkt. Er hoeft niet persé internet bij, minimaal 150 belminuten, smsjes mag, en de maandprijs tot ongeveer 40 euro. Het toestel het liefst gratis of tegen niet veel geld. De provider maakt niet veel uit, alleen geen hi, want daar krijg je elk toestel in bruikleen :S Stomme nieuwe regel ofzo. Vroeger kon je dit wel krijgen, alleen krijg nu echt enorme bedragen. Dus weet iemand wat?? Alvast bedankt!!
Toestel gewoon kopen, en er een sim only abbo bij zoeken. Dat is vaak op de lange termijn het voordeligste..
Telefoon los kopen lukt niet, veel te duur! Ik zit nog even die lease telefoonabonnementen van Hi te bekijken en op zich klinkt het niet zo raar. Heeft iemand daar ook ervaring mee?
Ten eerste zou ik die 2 toestellen niet zonder internetabo pakken, ze zijn daar voor gemaakt! Maar Vodafone heeft 3 soorten abonnementen die bij die prijs horen... Bel+sms+web 250 (250 min of sms en 500mb) voor 38,50 bel+sms+web 300 (300 min of sms + 600mb) voor 42,50 en de bel+sms+web smart 100 (100min + onbeperkt sms + 1000mb) bij de laatste 2 is de note volgens mij gratis maar goed wat een groot verschil is is dat je bij de laatste optie per seconde betaald (eerste minuut betaal je altijd wel volledig ivm starttarief) en bij de oudere abonnementen van ongeveer 2, 3 jaar geleden betaalde je dus altijd in volle minuten die naar boven afgerond werden... Je daadwerkelijke verbruik ligt dus meestal iets lager! Welke iPhone zou je willen, de 4 of de 4s en hoeveel geheugen... Voor iPhone heb je ook weer aparte abonnementen...
En evt vergelijkbare toestellen, Tsja SII, Sony s en over 2 weken komt een gave HTC uit! HTC One X!!! Maar waar wil je het toestel voor gaan gebruiken?
vodafone: Bel+Sms+Web Smart 150 1200MB samsung galaxy s plus er gratis bijgekregen Is natuurlijk geen note ofzo maar toch iets heel anders ook ik betaal ruim 40 euro elke maand
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb gister de hele avond websites bekeken en kon niet iets vinden met een betaalbaar abbo voor de note of iphone. Of je moet enorm bijbetalen of je betaald enorm veel voor je abbo. Ik heb dus een samsung galaxy s II besteld, die had een goede actie en ik kreeg er nog een 16GB sd-kaartje ook bij. Onbeperkt internet, en 300 belminuten voor 40 euro per maand. Best netjes vond ik
Serieus een S plus bij een abonnement van 48.50 per maand Laat ik het zo zeggen, waar je je abonnement gehaald hebt heeft genoeg aan je verdiend!!!
Zo duur zijn ze tegenwoordig niet meer, zeker niet als je weet wat er allemaal in de abonnementen zit... Tis alleen wel een goedkoop toestel wat ze erbij gekregen heeft... Maar goed er moet ergens op verdiend worden!