ritme kwijt,hoe weer terug?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jubbos, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

We hadden eindelijk een superritme 5 flessen van 150/5 en om 06.00/10.00/14.00/18.00/22.00 dit gaat nu ruim een week zo maar nu kwam hij vannacht 2 uur eerder en nu net ook weer heb nu iets minder gegeven en dan geef ik om 10.00 weer gewoon volgens het ritme,is dot een juiste manier van doen? Zoniet hoe komen jullie dan weer in het ritme terug?

Liefs mamalous

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Toen onze dochter die leeftijd had, gingen wij mee in wat zij aangaf. Dus dan maar een ander ritme.
    Dat ritme verandert voor jullie nog zo vaak aankomende maanden

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik denk dat je kindje misschien toe is aan iets meer dan 150ml. Ritmes kan je natuurlijk laten komen maar je kunt er ook op sturen... daar moet je je wel prettig bij voelen.

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier is het 1 keer gebeurt. Ik probeer dan zo uit te komen dat de laatste fles op de normale tijd gegeven wordt. Ik ben anders bang dat het de volgende dag helemaal weer anders gaat. Volgens mij heb ik toen 6 flessen gegeven (wel minder natuurlijk).
    Succes, laat je even weten hoe het gegaan is en wat je gedaan hebt en hoe het ritme er morgen uitziet? Kan ik wat van leren!

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb het ook wel gehad hier, dan gaf ik een extra fles 's nachts en dan begon ik om 6 uur wel weer met het vertrouwde ritme, werkte hier altijd, er kan soms namelijk zo'n nacht tussen zitten en dat hoeft niet te betekenen dat het ritme dan "weg" is. het kan ook 1 keer een extra flesje betekenen ;)

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Heb ik ook gehad. Dan kwam hij 's morgens om half 6 of 6 uur ipv 7 uur bijvoorbeeld. Dan schoof ik zn ritme gewoon mee en meestal in de loop van de dag trok dat dan wel weer recht. Als het echt 4/5 uur werd (in uitzonderingsgeval) dan maakte ik m om 7 uur wakker voor het vertrouwde ritme.
    Maar als hij structureel steeds wat eerder komt is dat wrs een teken dat ie meer voeding nodig heeft en kun je gaan ophogen.

7. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Jasmine heeft dit op het moment ook een beetje. Komt wat sneller voor een fles, terwijl we net samen in een soort van ritme zaten. Ik geef haar gewoon haar fles als ze er om vraagt, maar probeer het wel zo te laten uitkomen dat zij haar laatste fles gewoon om 22.30 krijgt.

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

het heeft gewerkt om om 08.00 een beetje te geven, hij kwam nu weer om 10.00 uur en ook zijn fles op over 20 min krijgt hij de volgendem kan je bijvoorbeeld ook alleen de laatste fles ophogen? en als ik alles ophoog, dan word het 180/6??

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dat kan je ook proberen ja, door alleen de laatste fles op te hogen. Als de rest van de dag wel gewoon in het ritme blijft lijkt me het niet noodzakelijk om alle flessen op te hogen, tenzij je er meer uren tussen wil laten en over wil stappen op minder flessen??

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

We zijn net een week overgestapt van 6 naar 5 flessen, overdag gaat het wel goed, maar hij komt vaak net wel iets voor de 4 uur, meestal 3,5 uur maar dat komt altijd wel goed.

Zal het vanmiddag ook eens aan CB vragen moet er toch heen

Deel Deze Pagina