Op 29 mei zijn Sylvano en ik beiden jarig. 1 juni vieren we het officieel met familie en vrienden maar de dag zelf willen we wat met de oma's en vriendlief en ik gaan doen. Met mooi weer had ik de kinderboerderij in gedachten, met slecht weer KidsplayGround. Iemand nog andere tips? Van zwemmen word hij vreselijk moe dus dan hebben we niks meer aan m
Wij zijn overdag naar een pannenkoekenboerderij geweest en s'avonds een etentje thuis met de familie (lees ouders van mijn man en die van mij)
wij zijn op de dag zelf naar ballorig geweest en we hebben pannekoeken gegeten in een pannekoeken huis
Vorig jaar op dochters eerste verjaardag hadden we prachtig weer en zijn we naar een recreatieplas gegaan. Speeltjes, picknickmand en een kleedje mee en we hebben heerlijk in het gras gelegen en gespeeld, wat een fijne dag was dat! Met slecht weer zou ik ook een indoor speeltuin opzoeken.
Voor zijn eerste verjaardag.. lekker thuis blijven. Het is al zo vermoeiend voor zo'n kleine en dan is even in zijn eigen bed slapen erg fijn.
Wij blijven lekker thuis denk ik. Leuke cake(pops) decoratie en hij vind het al heerlijk. Evt kan hij dan nog even lekker Nasr bed.