Wat doen 1e verjaardag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Op 29 mei zijn Sylvano en ik beiden jarig. 1 juni vieren we het officieel met familie en vrienden maar de dag zelf willen we wat met de oma's en vriendlief en ik gaan doen.
    Met mooi weer had ik de kinderboerderij in gedachten, met slecht weer KidsplayGround. Iemand nog andere tips? Van zwemmen word hij vreselijk moe dus dan hebben we niks meer aan m :p

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'

3. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Wij zijn overdag naar een pannenkoekenboerderij geweest en s'avonds een etentje thuis met de familie (lees ouders van mijn man en die van mij)

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Dierentuin, indoor speelparadijs,Efteling.

5. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn op de dag zelf naar ballorig geweest en we hebben pannekoeken gegeten in een pannekoeken huis

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Vorig jaar op dochters eerste verjaardag hadden we prachtig weer en zijn we naar een recreatieplas gegaan. Speeltjes, picknickmand en een kleedje mee en we hebben heerlijk in het gras gelegen en gespeeld, wat een fijne dag was dat!

Met slecht weer zou ik ook een indoor speeltuin opzoeken.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Voor zijn eerste verjaardag.. lekker thuis blijven. Het is al zo vermoeiend voor zo'n kleine en dan is even in zijn eigen bed slapen erg fijn.

8. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Wij blijven lekker thuis denk ik. Leuke cake(pops) decoratie en hij vind het al heerlijk. Evt kan hij dan nog even lekker Nasr bed.

Deel Deze Pagina