Reflux? Hoe lang na voeding kan dit nog gebeuren?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by KimK, Feb 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Hoi meiden.

Mijn dochter heeft KMA en krijgt daarvoor Nutramigen AA. Ik vraag me alleen af of er misschien ook sprake is van verborgen reflux. Soms huilt ze na 2,5 uur ineens. Alsof ze pijn heeft. Maar kan dit nog 2,5 uur na een voeding?

2. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

Jan 28, 2012
    450
    0
    0
    Ja dat kan, ons ventje had er zelfs het meeste last van als het weer bijna tijd was voor een volgende voeding, dan kwam er echt zuur omhoog. Als je twijfelt zou ik een arts raadplegen want het is behoorlijk pijnlijk.

3. KimK

KimK Niet meer actief

Ok. Dan ga ik morgen even huisarts bellen, vanmiddag geen spreekuur. Dacht dat het niet kon zolang na een voeding!

4. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

Jan 28, 2012
    450
    0
    0
    Helaas wel. Hier merkte we het trouwens wel omdat het dan leek alsof er iets bij hem omhoog kwam wat hij weer terugslikte en daarna begon het gebrul. Succes bij de huisarts.

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Kan zeker! Bij mijn zoontje kwam soms na bijna 4 uur de boel nog omhoog.. Zo sneu

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan reflux zijn, maar kunnen dan ook juist krampen zijn. Of beide. Wat zie je verder aan pijnsignalen? Trekken met beentjes, winderig, overstrekken is vaak de darmpjes. Niet plat willen liggen, hikken en slikken en overstrekken is eerder reflux.

Share This Page