Mijn zoontje is 13 maanden en een fanatiek kruiper. Ik merk dat hij buiten ook volop wil kruipen, maar af en toe last krijgt van zijn blote knietjes op de stenen/houten veranda. Hierdoor gaat hij soms huilen omdat hij wel wil kruipen maar het pijn doet. Steeds op het gras zetten of op een groot kleed helpt even, maar het liefst kruipt hij er weer af. Met dit weer een lange broek aandoen vind ik ook weer zo iets... Sinds kort heeft hij er zelf iets op gevonden: kruipen op handen en voeten!! Hoe doen jullie dit, en heeft jullie kleintje ook "last" van zijn knietjes?
Had hier eens een goeie tip gelezen om de tenen van oude sokken te knippen die over de knietjes te doen of gewone kniebeschermers te kopen.
gewoon laten kruipen, des te eerder leert hij om te lopen . Hier gewoon korte broeken, rokjes, leggings aan of gewoon in haar rompertje of zwemluier. Als het zeer doet gaat ze vanzelf lopen
Linde kán lopen, maar vind het nog niet zo nodig, dus kruipt ze ook nog veel. We laten haar lekker gaan, denk dat ze aan het einde van de zomer eelt op haar knietjes heeft, vlonderplanken, tegels, grint, het maakt haar allemaal niks uit...
Hier ook zo'n fanatieke kruiper. Lopen gaat alleen nog aan de hand. D. heeft nu vooral een 3/4-broek aan, die komt net over z'n knieën. Sokken 'moet' ie ook aan hebben, anders schuurt ie elke keer z'n ene voet open... En op gras kruipen... dat weigert ie. Hij begint al te piepen als ik em op het gras zet!
Oh, ik was zo blij dat Kyra 3 weken geleden ging lopen!! Ik zag dat dilemma ook al voor me!!! Kruipen op blote knietjes ed!! Gelukkig is dat hier niet meer aan de orde!