Hoi Ik merk dat kruipen wel gaat maar dat ze soms klaagt als ze een jurkje aanheeft, hier kruipt ze dan telkens op. Heeft iemand hier nog idee voor of gewoon aan laten klungelen? Niet aan doen?
Zo hebben wij het wel gedaan. Opletten of een jurkje niet te lang is en anders gewoon een broek aan. Als ze zo klein zijn vind ik het belangrijker dat het gemakkelijk zit.
Gewoon lekker broeken aan die los en wijd is. Ik ben van mening dat kleding mag kind niet beperken hoe mooi het ook is. Ik heb veel uitgangs kleding en veel thuis kleding ik omkleed haar altijd.
Gelukkig heeft ons meisje maar kort gekropen en vond ik jurkjes sowieso geen succes als ze nog veel liggen omdat het ook steeds omhoog kruipt.. Nu dochterlief loopt heeft ze bijna elke dag jurkjes aan haha! Dus even nog door met lekker makkelijk zittende broekjes en zodra ze rondstapt kun je zonder problemen aan de jurken
Hier heeft ze alleen een jurkje of wat nettere kleertjes aan als we de deur uit gaan. Thuis heeft ze altijd makkelijke kleertjes aan. Meestal een romper en simpel broekje. Zo heeft ze er geen last van met kruipen/rollen/spelen en het wordt toch allemaal snel vies.
Als ze toevallig een jurk aan heeft en gaat kruipen dan doe ik de rok van de jurk gewoon even tussen het rompertje, ziet er heel charmant uit
Om die reden vindt ik jurkjes of rokjes ook pas leuk wanneer ze kunnen lopen. Ik vind het belangrijker dat het makkelijk zit, ze kan nog lang genoeg jurkjes of rokjes aan. Hier heeft ze toen in lekker makkelijke joggingbroekjes zo'n leuke van beebielove, zit makkelijk. Rokjes en jurkjes heeft ze nu pas aan. Gewoon lekker wat makkelijks aantrekken
Wat kortere jurkjes?? Geen idee eigenlijk...hier had ze 7 dagen per week een jurk aan, heb haar nooit horen klagen en ze heeft ook leren kruipen
Korte strakke jurkjes gaan sowieso prima, wijdere even met een punt in een onderbroekje stoppen, of de puntjes vastknopen ofzo. Hier nooit problemen, 9 van de 10x redden ze zich wel.
Toen dochter nog tijgerde gingen rokjes+jurkjes wel, maar nu met kruipen komen haar knieen op de stof en kruipt ze haperend. Tuurlijk red ze zich wel en komt ze vooruit, maar ik persoonlijk vind dat een ontwikkelend kindje alle bewegingsvrijheid moet krijgen! Dus hier pas weer jurkjes als ze loopt (bijna). Of inderdaad de voorkant in legging stoppen o.i.d., maar aangezien ze de hele dag kruipt heeft ze dan de hele dag een jurk in een legging dan kies ik liever gewoon voor broekjes.
Nou het heeft haar hier niet tegengehouden om te kruipen hoor en ze heeft best vaak web jurkje aan. Als jurkje echt lang is en daarom sneller in de weg zit dan inderdaad even tussen rompertje.
Als ze er last van heeft en het haar belemmert zou ik haar geen jurk meer aantrekken! Met een leuk broekje kan ze er ook vlot uit zien en wat is belangrijker....
Helemaal mee eens! Onze dochter kan nu staan, vrijdag word ze 1(jippie!), en zondag vieren we het met familie. Dan krijgt ze haar spijkerjurkje aan, zo stoer maar ook zo schattig! Maar voor en na die tijd gewoon een (spijker)broek hoor!
Haha, herkenbaar! En het is zo zonde als ze de jurkjes niet aan kan, want voor je het weet zijn ze te klein he... Als de jurk te lang was, stopte ik soms de zoom van de jurk in haar armsgaten. Ziet er niet heel flatteus uit, maar dan kon ze wel kruipen. En inderdaad zoveel mogelijk kortere jurkjes of broeken aan. Het is hier maar een korte periode geweest, rond haar eerste verjaardag stond en liep ze. En nu is de jurkjesparade pas echt begonnen!
Ik heb een kast vol jurkjes, maar was echt zonde van het geld. Sinds een paar weken loopt ze, maar ze vindt het ook nog steeds handig om te kruipen als het haar niet snel genoeg gaat allemaal. Zo'n jurk zit dan alleen maar in de weg. Leuk allemaal, maar totaal niet praktisch. Ik wacht nu tot ze echt goed loopt en dan koop ik pas weer jurkjes.
Ha ha wat een leuke reakties, vandaag maar toch jurkje aangetrokken en dan lekker tussen de romper gepropt ziet er niet uit maaar ze kan vooruit en als we de deur uit moeten ziet ze er ook leuk uit. Moet wel zeggen dat ze over het algemeen zichzelf wel kan redden hoor kruipend met jurk maar ziet er wel beetje zielig uit.