Hoe vaak nieuw speelgoed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elines, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik vraag me af hoe vaak jullie wat nieuws kopen voor jullie kleintjes? Er liggen hier een paar kadootjes van de Sint klaar voor onze 15 maanden oude dreumes maar mn handen jeuken om nog meer te kopen. Tot nu toe kan ik me nog goed inhouden met het idee dat ze op zich genoeg speelgoed heeft, maar al die bart smit en intertoys gidsen lonken mij ;) Ze hebben zoveel leuke dingen voor de dreumes jaren!

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij liepen vandaag in de speelgoedwinkel maar gingn maar snel door. We houden allebei niet van plastic, batterijen en schreeuwend speelgoed. Wel van duplo trouwens en playmobil. Mn dochter heeft veel houten puzzels, boeken, knuffels en wat poppen waar ze heel graag mee speelt. Ze heeft veel speelgoed hoor, maar vooral veel knuffels. Ook haar keukentje is favoriet en daar kan je lekker mee uitbreiden!

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Misschien een abo op een speelotheek een idee?
    Hoef je het speelgoed niet te kopen.

Hier gemerkt dat als ze enige weken een stuk speelgoed niet heeft gezien en ze het dan weer krijgt ze het enorm spannend vind. Zeker omdat ze zich nu zo snel ontwikkeld en de wereld zowat wekelijks voor haar verandert. (zitten/staan/lopen/moteriek e.d.)

Zou dus niet te veel kopen. Hier krijgt ze met sint ongeveer 3 cadeaus van ons, kerst 2 waarschijnlijk en haar verjaardag in januari weten we nog niet. Maar wij hebben al heeeel veel speelgoed gehad van vrienden wat op de vliering staat en we dus lekker inpakken.

4. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad dingen weghalen waar ze even niet naar omkijken en na een paar weken teruggeven. Dan is het echt weer als nieuw voor ze!
    Verder koop ik denk ik elke maand of om de maand iets. Al is het maar een boekje of iets kleins van een paar euro. Geen grote dingen hoor van 40 euro ofzo.
    Van Sint krijgt hij nu 3 grotere dingen en dat is wel weer even genoeg. Van het voorjaar wordt het toch meer buitenspelen enz, dus dan komen er weer speeltjes bij voor in de zandbak en een bal. zou niet al te groot uitpakken. Weten ze niet meer waar ze kijken moeten straks

5. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wij krijgen ook erg veel van familie en vrienden, soms gebruikt en vaak ook nieuw...Hij word echt vreselijk verwend.

Voor Sint kopen wij zelf maar 1 of 2 kleine dingetjes, hij word bij mijn vader al enorm verwend op 1 dec smiddags, zijn peettante komt 1 dec smorgens met cadeautjes, 2 dec krijgt hij een kleinigheidje van de "buurt"sint en 5 dec komt mijn moeder nog met een cadeautje.

Kerst doen wij zonder cadeautjes, en in Januari is hij weer jarig... wij zijn flink in de tuin bezig en hebben bedacht dat aangezien hij nu nog niet een verjaardag met cadeau's assosieert dat we dan geld vragen voor een mooi groot speeltoestel voor in de tuin...ZZo hopen we de speelgoedcadeautjes te beperken hahah

Deel Deze Pagina