Tja, ik krijg de laatste dagen dus telkens de vraag wat we willen hebben voor Elena's eerste verjaardag. Ik weet zelf niet een wat ik moet geven, laat staan wat ik moet vragen. Wat hebben jullie gevraagd/gekregen? Misschien kan ik daar inspiratie uit opdoen...
een activity center? loopwagentje van hout iets van de little people? een "voell"boekje? Ik heb iig genoeg ideeen
Een poppenwagentje van rotan, een mooie pop, toegangskaarten voor de dierentuin of het tropisch zwemparadijs, een zilveren beker met naam, oorbelletjes, een knuffel met haar naam, een fotolijst, etc. Als je maar geen geld vraagt!
Nee geld vraag ik niet, dat vind ik zo afgezaagd en mensen voelen zich dan meestal opgelaten over het bedrag wat ze geven. Tenminste, dat heb ik wel, ik twijfel altijd of het niet te weinig is ofzo. Maar helaas is mijn schoonfamilie echt van het geld geven, die moffelen dan 30 euro in haar handjes zo van laat mama maar zelf iets ervoor uitzoeken. Vind ik zo niet kunnen, maar goed..
Jammer dat ze niet de moeite nemen om wat uit te zoeken, maar toch ook wel fijn, zo kan je inderdaad zelf wat uitzoeken, ook prettig!
een pop een zandbak voor in de tuin zo`n hang schommel een klein glijbaantje zo`n speelhuisje voor buiten... ben nu ff leeg met ideeen
ik vroeg speelgoed/kleertjes/of geld. en de meestal gaven speelgoed of geld en heb daar kleren en speelgoed van gekocht is moeilijk he 1 ste verjaardag kwa kado kopen
Van die toegangskaartjes voor atractieparken vind ik echt een goeie! Verder zou ik het ook echt niet weten, kleertjes? Vind ik wel erg leuk om te krijgen? Sokjes? Schoentjes? Flesjes? Bordjes? Of iets anders "handigs"?
loopwagentje, een fietsje met stang verder hebben wij veel kinderboekjes gevraagd want dano is gek op boekjes. als je het echt niet weet kun je bart smit kadobonnen vragen en dan zelf wat gaan uitzoeken
Fleur krijgt een hangschommel, zo;n zitje weet je wel, een Chicco boerderij met deurtjes en bijpassende sleutels (vind ze prachtig nu), en een enorme Nijntje die het Nijntje liedje zingt etc. Verder is een loopauto leuk met blokken erin, een kralenspiraal van hout, voorleesboekjes etc. Ze heeft ook net van Fischer Price de 'koekjestrommel' gekregen, een soort blokkenstoof die ook muziek\maakt en waar ze vormpjes door kan drukken. Succes, M
Demi heeft voor haar verjaardag gekregen: * een driewieler met duwstang. * een pratende pop. * een hobbelpaard. * boekjes * een soort rups met armen die je op de tuinslang kunt aansluiten en dan komt het water er aan alle kanten uit. * kleren * vormenstoof * een knuffel * een nijntje met muziek, cijfers 1 t/m 10 en vormen en kleuren. dat was het geloof ik wel zo'n beetje. Haar fietje en het hobbelpaard zijn favoriet.
Milou kreeg voor haar verjaardag: Een driewielertje vanaf 10mnd-24 mnd Een schommel Een fietsstoeltje puzzels, boekjes Tentje met ballen van de ballenbak Een armbandje met haar naam Morgen komen nog meer cadeautjes, ik laat me verrassen. Ze heeft ook het treinstation van V-tech gekregen als kraamcadeau... dat is vindt ze nu helemaal geweldig! Ze speelt er veel mee.
Wij hebben onze dochter een armbandje gegeven met haar naam erin. Voor de rest heb ik het aan de fantasie van de visite overgelaten. Maar dan kan je wel voor verassingen komen te staan. (zoals een velourse pyama van mijn schoonouders, die je alleen draagt bij -20. )
Wij vieren morgen (eindelijk) Louise's eerste verjaardag dus dan kan ik je vertellen wat voor leuke cadeautjes zij heeft gekregen
Wat een leuke ideeen! IK had voor Jesper de volgende dingen al in gedachten; -houten speelgoed -loopautotje -zandbak Ik zie hier ook staan een fietsje (driewielertje neem ik aan?) kunnen ze daar met 1 jaar dan echt al wat mee?
zandbak + spulletjes zwembadje little people speelgoed schommel kleren dikke kleurpotloden puzzels (bad) boekjes cd met kinderliedjes dvd van dribbel/ nijntje/ bumba etc. v-tech rol en swing bal
hier gekregen op de eerste verjaardag: * driewieler met duwstang vanaf 10 maanden * V tech muziekmaker * V tech microfoon * Duplo mijn eerste trein * Fisher Price snap lock beads * Duplo cementwagen * Fisher Prcice mijn eerste babyblokken * Stapelbekers * Thomas de trein met licht en geluid * Bestekset * Fisher Price werkplaats * Tomy Choo Choo trein * Fisher Price kiepauto * Ikea houten vrachtwagen met magneetjes