Welke luier voor lange nacht?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Esli, Nov 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Welke luiers gebruiken jullie, met name voor snachts? Wij gebruiken Pampers ActiveFit en voor overdag is dat prima. Maar tegenwoordig is ze elke morgen helemaal doorgelekt. Ze plast blijkbaar nogal veel snachts en dr luier kan het niet aan, die staat smorgens helemaal bol en dr buikje is dan helemaal nat, zo sneu.

Nou had ik gisteren BabyDry gekocht, maar vanmorgen was het nog erger, nu was het ook aan de zijkanten nat.

Welke luier absorbeert nou écht goed, ze slaapt een uurtje of 12.

2. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

Jun 14, 2007
    465
    0
    0
    bij ons werkt pampers baby dry prima. Maar Huggies doen het hier niet goed, bij jou misschien dus wel :)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,087
    3,870
    113
    Voor de nacht gebruiken we de oefenbroekjes van de Lidl. Die hebben tenminste een rand van elastiek helemaal rondom. Als ze op zijn en we gebruiken 's nachts gewone luiers (Lidl, Pampers, Huggies etc.), is ze regelmatig de volgende ochtend toch doorgelekt.

4. bambino

bambino Bekend lid

Aug 2, 2006
    965
    0
    0
    Hier hetzelfde probleem. Maud gebruikt overdag pampers baby dry nr 6. Maar sinds kort lekt deze door 's nachts. Nu hebben wij active fit en dat helpt hier wel.
    Wat ik een keer gedaan heb is pampers gemaild ( P&G, Proctor en Gamble oid) omdat ik dit probleem had sinds dat nieuwe slaaplaagje. Ik mocht op hun kosten ( kreeg €10,- gestort) een ander soort proberen. Je kunt hun mailen en het probleem voorleggen. Ze willen met je meedenken, want als ze je kunnen houden als klant zijn ze blij natuurlijk ;)

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Wat ook echt kan schelen is de nachtluier in een maatje groter nemen dan de dagluier!

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

waardeloos zijn pampers en voor de nacht al helemaal. Bij alle andere merken gaan de nachten prima ,maar bij pampers niet ,zelfs niet met een maar groter.
    Ik gebruik momenteel etos luiers ook voor de nacht en dat gaat super.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier voor de dag en de nacht Huggies en eigenlijk nog nooit problemen gehad met poep of plas naast de luier! Maar ik moet zeggen dat ze hier niet zulke lange nachten hebben ;)! Meestal is het max een uur of 7 dat ze een luier aan hebben (bij de nachtvoedingen verschonen wij tegenwoordig - lees al een tijdje - niet meer).

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Grappig hoe verschillend de ervaringen zijn.
    Ik zweer bij Pampers, helemaal tevreden over. Nog nooit doorgelekt. (ok, wel eens een keertje maar dan had ik zelf de randjes niet goed omgekeerd) :oops:

9. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ja het verschilt gewoon per kindje. Active fit is een iets langere luier en lekker stevig. Bij ons lag het dan altijd aan de maat als ze ging doorlekken. Maar sommigen hebben met Huggies een beter pasvorm. Vervelend wel dan dat je meteen een heel pak moet kopen. Ze zouden proefpakketjes moeten maken van een stuk of 6..ha ha. Of na 18:00 uur niet meer zo veel drinken geven?

Succes, M

10. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    mijn zoontje ging ook altijd door de pampers heen.
    toendertijd zijn we overgestapt op de huggies en nooit geen problemen weer gehad met het doorlekken.
    hier in duitsland gebruiken we ook wel eens de luiers van de Lidl moet zeggen dat die ook aardig goed zijn voor de nacht

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb de luierbroekjes gekocht. Esmee krijgt het voor elkaar om met een 4+ luier & inlegger toch nat te zijn s'morgens. Ik ben erg benieuwd ;)

12. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ze krijgt sowieso 's avonds geen drinken meer, na het avondeten krijgt ze toetje, maar geen fles ofzo meer. Dus daar kan het niet aan liggen. En vlak voor ze naar bed gaat krijgt ze een schone luier, dus het is echt alleen de nachtplas zeg maar ;)

Ik heb haar afgelopen nacht een Huggies-luierbroekje aangedaan en ja hoor, ik kon d'r vanmorgen weer helemaal omkleden zodra ze wakker werd. Wat een gedoe toch elke keer :(

13. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Marit slaapt van 19.00 tm 08.30 en is altijd droog met pampers babydry

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Ik vind Huggies ook helemaal niks. Hier bevalt lidl erg goed. ;)

15. Tamio

Tamio Niet meer actief

Het is zo verschillend per kindje. Hier doen de Huggies het weer uitstekend voor s'nachts en de (oude) Lidl luiers lekken s' nachts. Al vind ik Lidl luiers weer wel erg fijn voor overdag.

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee was met het trainingsbroekje aan helemaal droog vanmorgen! :D

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    goed hee!

18. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Tja het hangt ervan af hoeveel je kleintje plast 's nachts. Hier drinkt Louiza nog enkele keren erg veel 's nachts en dan heeft ze een dikke plasluier 's morgens. Ik weet niet hoe 't komt dat bij sommigen de Pampers en Huggies wel goed zijn voor de nacht maar hier lekken ze helemaal door tot op de lakens. Haar luier vervangen 's nacht doe ik niet omdat ze er erg wakker van wordt, maar dus heb ik de Lidl luiers geprobeerd en deze lekken niet!
    Vind het overigens onverantwoord dat luiers zoals Pampers en Huggies doorlekken, je betaalt er dubbel zoveel voor als die van Lidl.
    Ik woon overigens in België en hier zijn de luiers een pak duurder dan bij jullie.

19. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hier ook helemaal geen drinken meer na 18.00 uur en toch helemaal doorlekken, ik word er gek van! net als de meesten van jullie. we hebben nu zelfs een aantal nachten zijn luier tussendoor gewisseld, en nog doorlekken :evil: :evil:

ben nu op zoek naar de inlegluiers, maar die krijg ik nog niet gevonden. dan maar een keer lidl of kruidvat oid proberen, kweet het ook niet meer. overdag drinkt hij ook niet absurt veel.

20. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Wow, vanmorgen was ze eindelijk droog. Ik heb gisteravond de 4+ omgedaan ipv de 4 en bingo, dat werkte! Overdag draagt ze dus gewoon 4 en voor snachts krijgt ze nu 4+. Ik had niet verwacht dat het met zoiets simpels op te lossen zou zijn ;)

Share This Page