kindje wil niet in de wandelwagenbak/ maxicosi een optie?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mymiracle, Jun 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn handenbindertje met een pittige persoonlijkheid wordt altijd woest als ik haar in de wandelwagenbak leg om te gaan wandelen, niks te kijken denk ik :D .

maar nu vroeg ik me af of ik haar ook in de maxicosi mag zetten en dan een stukje gaan wandelen, de maxicosi vindt ze prima namelijk alleen mag ze daar hooguit anderhalf uur in.

een half uurtje wandelen met de maxicosi op het onderstel geklikt mag toch gewoon? ik twijfel natuurlijk weer :)

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Ja hoor, als je haar niet langer dan 1, 5 uur in vervoert kan het prima. Mijn zoontje paste met 2,5 maand niet eens meer in de bak dus wij gingen snel over naar de maxi-cosi

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Inderdaad wat Kiwi zegt gewoon niet langer dan 1,5 á 2 uur.

4. mymiracle

thnxx :) dan gaat mama morgen een stuk wandelen met haar meisje!

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Als ik snel even een paar boodschapjes moet doen neem ik ook alleen de cosi en het onderstel mee... Wel zo makkelijk... Als het maar niet te hard hobbelt, vind ik zelf, want dat lijkt me niet zo goed voor het ruggetje.. (niet over de kinderkopjes ofzo... :) )

6. bordes

bordes Lid

Aug 12, 2007
    85
    1
    0
    Ermelo
    Ik heb mijn zoontje al vrij vlot in de wandelwagen-inzet (buggy) gelegd. Die kon helemaal plat. Vond ie prachtig. En zo langzamerhand steeds wat meer rechtop gezet. Geen problemen meer gehad met boos worden, maar nu moet ik het niet wagen hem neer te leggen in de buggy. Meneer wil kijken!!!! Hij is overigens 6 maanden.

Groetjes Emma

7. mymiracle

hahaha, nee over de kinderkopjes is niet verstandig nee :D

8. mymiracle

nou deze dame ook, anders wordt ze boos! ze is alleen nog zo jong, vandaar mijn twijfel.

9. mymiracle

gister een stuk gewandeld in de maxicosi, ze vond het heerlijk! ze sliep binnen een paar minuten :)

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    hihi, ik ken het! Soraya wou ook niet in de kinderwagenbak. schreeuwen dat ze dan deed! ik heb dus ook maar een quinny zapp gekocht, was destijds met korting verkrijgbaar. nu vind ze het heerlijk! overigens wel gewoon met maxicosi hoor ;)

over een paar maandjes stappen we wel over naar de gewone buggy. nadeel van de zapp is dat hij niet plat kan, dus ze moet nog ff geduld hebben! :D

11. mirjamc

mirjamc Actief lid

Apr 6, 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Ik dacht even dat mijn zoontje de enige was die NIET in de wandelwagen wilde;)maar er zijn er meer:)
    Jonathan ligt er nog geen 10 minuten in en hij krijst de boel al bijelkaar.Weet niet waarom,maar hij vind het niks.We eindigen meestal met hem op de arm met de kinderwagen voor ons.....;):)

12. mymiracle

hahahaha, heeeeel herkenbaar :D

13. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Als je nou elke dag 2 uur ging wandelen met je kindje in de maxicosi zou het niet goed zijn voor het ruggetje, maar af en toe (1/2 keer per week) 2 uur in de maxicosi is echt geen ramp hoor...Sterre's ruggetje is nog altijd super recht en op t cb zeggen ze dat van die 2 uur ook...

14. mymiracle

ik ga elke dag een kwartiertje ;)

Share This Page