Ik ben nu natuurlijk weer helemaal trots Na een paar weken 2 stapjes zetten en dan weer vallen, kan ons meisje sinds vandaag echt lopen Ze loopt hier de hele dag rond, het lijkt wel of ze nooit anders gedaan heeft. Haar evenwicht is al super goed, en ze vliegt door het huis heen. Mijn moeder was wel heel verbaasd dat ze meteen al zo vlug kan lopen. Ik ben zoooo trots
Wat leuk!! Ik kan niet wachten tot mijn dochter ook eindelijk los gaat lopen, ze is nu ruim 15 maanden
Hoi dames, aangezien dat ons meisje al super goed kan stappen, heb ik een klein vraagje. Ze heeft nu nog haar eerste loopschoentjes aan. Maar hoelang moet ze daar op lopen, en vanaf hoeveel weken moet ik voor haar echte loopschoentjes kopen? Ik ben het vergete te vragen op cb dus vandaar dat ik het maar even aan jullie vraag.
IK heb gehoord maar nog geen ervaring dat ze 6 tot 8 weken op van die dunne zooltjes (flex) moeten lopen om het voetje goed in te laten dalen. Anders bel voor de zekerheid ff het CB dat kunnen ze over de tel ook wel vertellen. Successs met er achter aan rennen!!
Ahhh... Wat leuk, zeg!!! Snap helemaal dat je trots bent! Loopt ze zelf ook trots rond, met een grote lach op d'r gezicht?? Haha! Dat vind ik altijd zo lief! Ik ben ook zo trots op m'n mannetje, sinds 2,5 a 3 weken zet hij ook stapjes. Nog wel van de bank naar de tafel of via de keuken naar mij of iemand anders. Hij loopt dus 3, 4 en soms wel 5 of 6 stappen los, maar dus altijd om ergens te komen of ergens houvast aan te hebben. Niet 'zomaar' los.. Begonnen die van jullie daar ook mee? En hoelang zat er tussen die 1e voorzichtige stapjes en het los lopen? Ben wel benieuwd eigenlijk. Hihi!