Je geeft goede tips! Jumpsuits kunnen namelijk ook best hip zijn! Die je nu aandraagt vind ik ook een beetje de pyamalook hebben... Zal even een foto showen van mijn zoontje in een jumpsuit
Maar jouw kind is nog een baby. Deze pakjes vind ik ook niet staan bij een rondrennend kind van 1,5 eerlijk gezegd.
Funzee romper suits, onesies for adults and teenagers - romper suits, pyjamas, PJs, sleepsuits, sleep suit, onesie, all-in-one, all in one, pajamas alsublieft
Ik vind dat juist superleuk staan, ook erg hip! Eigenlijk is het eerder gek dat we kinderen van anderhalf volwassen kleding aan doen
Deze vind ik wel kunnen, ook voor buiten! (trouwens, die kids hebben toch een jas aan?...) Grijsmelee babypakje met capuchon van Claesen's | Kixx Online kinderkleding & babykleding Tommy Hilfiger | Tommy Hilfiger Babypak met fleecevoering met capuchon - deBijenkorf.nl Tommy Hilfiger Newborn boxpak | kleertjes.com Product Detail | H&M NL Enz... PS; ja ik snap dat het waarschijnlijk allemaal te klein is voor het zoontje van TS, maar dit zijn maar voorbeelden van wat ik op die leeftijd nog zeker vind kunnen.
Vakblad Kindermode - Nieuws - CCR OneZ jumpsuit in Nederland verkrijgbaar Ook voor nog grotere kinderen en ook dan errug hip
Het is ook een beetje de trend in Nederland. In Duitse winkels zie je bijna alleen maar kruippakjes en tuinbroeken voor babys en dreumesen. Ook behoorlijk wijde kleding (om niet te knellen waarschijnlijk). Het is alleen niet de straatbeeld wat je hier tegenkomt. Als ik mijn babyfoto's zie was het destijds wel doodnormaal, maar mijn zusje van 1987 had als baby bijv al veel 'volwassenere' kleren aan.
Maar al deze pakjes gaan maar tot maat 68, dus tot gemiddeld 6 maanden. Dat betekent dat de fabrikanten de modellen die jij geschikt vindt voor een dreumes bedoeld hebben voor een pasgeboren baby. Valt ook een beetje onder 'volwassen' kleden dan. Want een kruippakje met een capouchon voor een newborn vind ik alleen maar onpraktisch.
Toevallig zat ik van de week te bedenken of ik deze zou bestellen (name it): MINI LAPPO SWEAT SUIT W HOOD Zou mijn zoontje echt stoer staan met zn lekkere pamperbillen. Ze hebben ook nog deze kleur; MINI LAPPO SWEAT SUIT W HOOD. En deze had ik ook gezien die ik erg stoer vond (ook name it): MINI OKKO VELOUR SUIT. Deze artikelen zijn trouwens vanaf maat 80, dus echt gemaakt voor de dreumes/peuter. Denk dat je hier wel wat mee kan
AlbaBaby jumpsuit Rose rood - Hippe retro jongenskleding en meisjekleding uit Denemarken. Voor mijn zoontje heb ik zelf nu nog een paar hele leuke jumpsuits, hij is nu 2jr en 4 mnd. Ze zitten gewoon heerlijk! Het merk Albababy of Moonkids heeft erg leuke en stoere jumpsuits. Buiten kun je wel beter gewoon een steviger broekje aandoen, anders zit er voor je t weet een gat in de knieën.
Ja ik heb op zich niks tegen volwassen kleden, maar die capuchon begrijp ik ook niet zo. Daarom zou ik ze ook beter geschikt vinden voor de leeftijd van zoontje van TS.
Degene die ts aangeeft in haar topic vind ik echt not done voor een kindje van 1,5jr.. Degene hierboven zijn nog wel stoer, maar ook deze zou ik niet kopen.. Ik vind een zacht gevoerd spijkerbroekje oid veel leuker. Voor thuis heeft zoonlief hier gewoon jogging stof broekjes. Maar ieder z'n ding..
nou mijn dochter van 2,5 loopt ook nog regelmatig in jumpsuits... zeker binnen en een enkele keer ook buiten. Ik baal dat ze ze voor volwassenen niet hebben .. deze " kruippakjes.. " Sanne heeft iets wat hierop lijkt ( het model dat ze heeft staat er niet meer bij zie ik )POMPdeLUX - Coole kinderkleding wat mij betreft gaat het lekker zitten echt voor hoor trouwens. Kan me echt niet boeien dat het niet modebewust is. Vandaag wilde ze perse met haar regenlaarzen onder haar nette jurkje mee boodschappen doen. Tja dat zal dan wel hoor. Op een feestje of op bezoek ofzo vind ik wat anders, maar even boodschappen doen wandelen of naar de speeltuin... echt boeit me niets.
Ik vind het meer geschikt als pyjama... Voor 1,5 jaar vind ik het niet leuk meer staan, misschien "voor hem, omdat het zo prettig zit" alleen binnenshuis, maar voor buiten: nee dus... (maar goed, ik ben zo'n moeder die haar dochter met 3 maanden in een spijkerrokje hijst "omdat het zo leuk staat"...)
Buy Velour Dungarees And Bodysuit Set online today at Next Direct Netherlands Buy Check Detail Romper online today at Next Direct Netherlands Deze twee vind ik heel goed kunnen voor een wat ouder kindje (maar maatje 86, weet niet of dat nog gaat?). Bovendien vind zou ik niet weten waarom het niet kan. Als jij denkt dat je kindje zich daar het lekkerste in voelt, gewoon aantrekken dus. Hier lopen/liepen ze tot 2 jaar sowieso vaak in joggingbroekjes en zachte kleertjes, dat kan toch haast niet anders dan lekkerder zitten dan stugge spijkerbroekjes.