Kruippakjes

Discussion in 'De babyuitzet' started by Marleennn, Apr 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,191
    35,881
    113
    Ja, ik heb wel een paar jumpsuits (dus zonder voetjes, want kindjes met lange benen en grote voetjes, dat gaat niet met zo'n kruippakje met voetjes). musjes.com heeft vaak leuke pakjes!

2. Poppe

Poppe Bekend lid

Dec 3, 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn dochtertje heeft ze veel aangehad in de eerste weken. Doordat je geen rand van een broekje hebt, en geen opkruipend shirtje, zitten ze altijd goed, voor de baby die er de hele dag op ligt denk ik heel comfortabel...

Maar volgens mij is het bovenal een kwestie van smaak. Je kunt geen kruippakjes hebben en alles met broekje-truitje doen, of andersom. Net wat je leuk vindt.

Je hebt dus de klassieke 'berenpakjes' a la Babywalz, maar ook hippe en retro-pakjes met bv. drukke prints. En zelf houd ik van de effen, ingetogen 1-kleur-pakjes, wij hebben een hele collectie van Little Label. Die vallen mooi slank. Ze zijn er ook zonder voetjes, maar wij hebben vooral deze met voetjes (beengedeeltes zijn lang genoeg).

Pyjama met voetjes - Pyjama's - Baby 0 - 2 jaar - Little Label Shop Basics

3. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    ik kon er ook nooit mee eens worden. zeker de grotere maten (lees 62-68) vind ik al snel kinderachtig. En inderdaad wat gezegt wordt, voetjes blijven nooit zitten, krijgt je dat je er nog weer sokjes boven moet doen... ;)Het grappige is, in engeland worden ze nog jaren en jaren gedragen als pyama! (wel zonder voeten meen ik) Heb er meisjes mee zien lopen die al minstens 10 -11 waren ofzo... ach ja, zal wel cultuur zijn?;) Daar kun je ze dus ook te kust en te keur kopen...

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik had er ook een aantal voor mijn zoontje. Ik vond ze ideaal. Wel de wat hippere. Ik vind ze in die deense designs wel erg leuk.

Die van de C&A vond ik zo zoetsappig. Verschrikkelijk.

5. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Een van mijn favoriete webwinkels!

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een kind in maatje 62/68 is toch nog kinderachtig?

Ja ik vind ze ideaal als pyama! Dochter draagt ze in mt 86 nu ook als pyama en ik ben juist opzoek naar betaalbare in mt 92, ik wil geen 20 euro uitgeven voor een pyama!

7. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    nou ja, ik bedoel meer, echt pasgeboren baby achtig, en dat vond ik jammer. Maar misschien had ik wel de verkeerde hoor. Ik vond 'gewone kleertjes veel mooier/stoerder staan! Ach de gene die ik had, deden het goed als vervanging voor kdv;) Voor grotere maten zou ik gewoon even internet afspeuren, en zijn misschien wel engese sites die waar je kan bestelen? (weet dat je oa bij www.next.com kunt bestellen, alleen geen idee of ze die ook hebben...) succes!

8. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Ik had ze bij de jongste van oilily, zonder voetjes, een paar trumpettes maryjane sokjes eronder en klaar is een hippe en schattige outfit. En inderdaad op musjes.com hebben ze ook erg leuke kruippakjes, ben zelf ook niet zo van de pakjes a la babywalz?
    Op next.com hebben ze ook hele leuke, maar ook hele zoete, voor elk wat wils. Ze hebben daar sowieso erg leuke kleding voor grote en kleine kids.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    @ Jeetje MV4, en bedankt! next.com deed niets, dus next in google gegooid, en dat gaat me geld kosten. Wat een geweldige kleertjes!

10. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    oh ja, sorry, ik vergis me ook altijd, lekker dom;) voor wie het leuk vind, Buy Fashion, Children. ze leveren gratis, en hebben inderdaad hele leuke spullen! Was met de kerst in engeland, en toen hadden ze uitverkoop..... feest!!! heb er nu zwangerschapsbroeken vandaan van een type (zonder buikband) die ik in nederland bijna niet vinden kan en niet duur!!

11. lauraa

lauraa Actief lid

Nov 17, 2010
    230
    17
    18
    Ik vond de kruip/box pakjes zoo ontzettend leuk en schattig!
    Ik had er dan ook een stuk of 5 gekocht. Nu is mijn dochter vrij lang, en heeft ze dan ook bijna niet gedragen omdat ze haar benen niet kon strekken.
    Als ik jou was zou ik dus voor de pakjes zonder voetjes gaan.

12. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    ik vond ze super, ook MET voetjes, allebei super, vooral in de kleur wit staat het zo baby-schattig, ik had spijt van kledingsetjes, vond romperpakjes pyjamapakjes uiteindelijk veel leuker en handiger

13. Ik vond de boxpakjes juist wel fijn, ik had er een paar met voetjes en een paar zonder. Hij trok graag zijn sokken uit dus met voetjes waren handig dan haha. Ik snap echt niet dat sommigen zeggen dat die dingen nooit goed zitten, want bij mijn zoon zaten ze perfect! Misschien ligt het aan het merk, ik had ze vooral van petit bateau, superschattig. Veel franse merken verkopen wel boxpakjes.

14. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ik zie hier websites voorbij komen met van die pakjes voor 25-35 euro, ben ik dan de enige die dat ontzettend duur vind voor wat een baby maar zo kort aanheeft??

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Ik vind het ook duur hoor, maar bedenk maar dat je of een boxpakje aandoet, of een spijkerbroekje ( minimaal 12 euro? ) en een shirtje ( 15 euro? ) dan ben je ook wel 25-30 kwijt. Maar ik koop ook niet zulke dure pakjes hoor ;)

16. Ik vond het wel de moeite waard, pakjes waren 35 euro vond ik nog meevallen. De kwaliteit was ook erg goed. Ik waste het 2x per week, je gebruikt het toch een paar weken intensief. Maar iedereen heeft een eigen budget he, voor de een is het duur voor de ander betaalbaar. Er zijn vast ook wel goedkopere boxpakjes te vinden.

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Dus jij hebt goede ervaring met daar bestellen? Verzendkosten zijn gratis? Woow! En hoe betaal je, kan je ook overmaken of moet je creditcard of paypall hebben?

18. Wat een leuke site is dat :D hoop schattige dingetjes!

19. Elies25

Elies25 Niet meer actief

T is niet dat ik t niet kan betalen, maar meer dat ik het er niet voor over heb.

20. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

Jun 20, 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Boxpakjes veel gebruikt de eerste 3 maanden, ook met voetjes.

Share This Page