Kruipt zijn hele bed door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tinkerbel, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wordt er helmaal gek van! Wordt je in de nacht niet meer wakker gemaakt omdat hij honger heeft maar wordt je om 03.00 wakker gemaakt omdat hij door zijn bedje naar het hoofdeinde is gekropen en zijn hoofd heeft gestoten!

Of zijn benen zitten vast tussen de spijlen :(

Oja, en doordat hij zo aan het bewegen is, raakt de bovenkant van zijn luier steeds los en is hij in de ochtend helemaal nat. Zo zielig.

Begint me echt beetje op te breken 3 keer op een nacht eruit, Tips?

Gr, Tinkerbel

2. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Mijn zoontje doet dat ook en rolde ook elke keer op zijn buik. Hij slaapt in een slaapzak die te lang is en die stop ik in het voeteneind. Nu doet hij dat niet meer. En hij slaapt altijd strak ingestopt onder een lakentje of lakentje+dekentje, maar die krijgt hij meestal wel los.
    Succes ermee!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Dat lijkt me heel normaal hoor deed/doet ie van mij ook.

Wat voor merk luiers gebruik je want ze morgen echt niet losgaan onze zoon slaapt meer dan 12 uur en nog nooit gelekt!

Gewoon slaapzakje aan en hem zijn gang laten gaan je kan eventueel voor de spijlen een beschermkussen kopen (hij kan zich toch al zelfstandig omdraaien neem ik aan)

Ik ging echt niet 3 keer mijn bed daarvoor uit het hoort erbij en ze slapen soms zelfs terwijl ze dat doen...

4. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    hier precies het zelfde al een paar maanden.
    moet ook vaak 2 tot 3 keer per nacht eruit.
    soms is het zo dat hij uit het niets in een keer begint te gillen, we hebben de babyfoon naast ons liggen dus horen we in een keer uit het niets een hard gegil dan sta ik gelijk binnen 2 tellen naast zijn bedje ligt hij gewoon op zijn buikje al weer bijna te slapen :rolleyes:
    waarchijnlijk heeft hij dan ff zijn hoofdje gestoten en word hij daar wakker van dan is het ff een gil en dan slaapt hij weer.
    hoort er denk ik allemaal bij.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja precies die babyfoon hebben gelukkig nooit gehad als het echt raak is hoor ik hem zoiezo wel, die babyfoon zou ik helemaal kriebelig van worden elk zuchtje hoor je dan..

6. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    nou ik heb de babyfoon wel een beetje ongevoelig gezet.
    je kan hem heel gevoelig zetten of minder gevoelig.
    dus ik hoor alleen als hij huilt maar als hij in zijn slaap een beetje jammerd of geluidjes maakt hoor ik het niet.
    anders zou ik ook helemaal kriegel worden dan slaap ik zelf de hele nacht niet terwijl hij lekker ligt te dromen. :) .

7. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    het is zeker heel normaal, mijn meisje stoot haar hoofd ook regelmatig maar gaat daarna zelf weer slapen!heb je hem een slaapzak aan?, dat scheelt dan in iedergeval weer een beetje omdat je minder kans hebt dat zijn benen door de spijlen gaan. maar voorkomen kun je het niet! en als je eens afwacht of hij zelf weer in slaap valt?als hij echt wakker is kun je er dan alsnog heen! ik vind het ook raar dat de pamper losgaat! dat niet fijn helemaal nat in bed liggen! de schat! misschien toch een ander merk kopen?
    Het spoken duurt nog wel even, mijn meisje ligt doet het al aantal maanden en ligt nu ook elke avond omgedraait zonder dekens in bed. Ze wordt daar echter niet wakker van. ik draai haar voor ik ga slapen om en dan slaapt ze heerlijk verder!

8. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Liam schuift sinds een paar dagen zijn bedje door. Ik deed eerder pas na zijn laatste voeding hem zijn slaapzakje aan, maar doe hem nu al aan als ik hem om 19.30 uur naar bed breng en dat heeft goed geholpen, hij blijft redelijk goed op zijn plekkie liggen. Tot nu toe geen losgaande luier gehad.

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hij heeft wel al een slaapzakje aan. En dat maakt hem echt niks uit hoor, krijgt gewoon benen met slaapzak en al door de spijlen!

En ik gebruik luiers van de kruitvat, en die zijn altijd prima geweest, maar hij gaat soms gewoon zo verschrikkelijk te keer! (ha ha)

Ik durf s'nachts hem toch niet zomaar gewoon te laten huilen, straks is er wel echt wat.

Tinkerbel

10. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik tref Emiel ook al een aantal maanden op allerlei plekken aan in bed. Toen hij laatst verkouden was gaf de huisarts als tip: Doe het hoofdeind iets omhoog. Ja, dat is dus moeilijk, hij ligt dan soms met z'n benen omhoog en hoofd naar beneden ;) .

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja je moet wel goed het verschil horen haha anders heb je een probleem ik hoor precies of het "zeuren" is of dat er echt iets is.

Ja kruidvat dat verklaart wel wat die gaan hier ook los (niet doorlekken maar los) ik zou andere luier proberen ik heb hier echt een actieveling en gaat nooit los met pampers baby dry of active fit alleen die laatste absortbeert niet genoeg)

Qua benen door spijlen zou je iets ervoor kunnen doen is wel een fase en ging hier snel weg hij had gewoon door dat als ie zijn benen er doorheen deed dat ie aandacht kreeg en toen heb ik zo'n beschermding gepakt en doroheen geregen en dat werkte prima..

Of een kleinere slaapzak (waarbij je minder twee aparte benen kunt maken meer een soort trappelzak dus)

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Imd:

En die luiers van Pampers Dry blijven wel goed zitten? Want dan zou ik gewoon overdag kruitvat kunnen doen en in de nacht die van pampers.

En wat is dat precies wat je door de spijlen hebt geregen?
    Ik heb wel eens zoiets in het boekje van Baby-Walz zien staan, maar ik dacht dat ik had begrepen van onze kraamzorg dat die in Nederland niet mogen? Of bedoel je iets anders?

Gr, Tinkerbel

13. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Boing, bang, boem..hoor t de hele dag en soms nacht door. En soms zo hard dat ik denk...nu krijg ik me daar een huilpartij te horen maar nee hoor. Hij racet er soms wat af in zijn bedje hehe.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    die mogen officieel ook niet maar in amerika en andere landen mag het gewoon wel en als je baby zelf kan omdraaien (wat ie lijkt me wel moet kunnen tcoh?) dan is het zoiezo al geen probleem meer, ik bedoel idd dat spul van de babywalz het is niet ideaal, ik heb het doorgeen geregen omdat ervoor hij het lostrok zo zat het steviger.. Niet mooi maar functioneel hihi

Je kan trouwens ook gewoon met een laken proberen te rijgen het is maar dat ie er niet doorheen komt.

Babydry van pamper blijven prima zitten huggies schijnen oiok goed te zijn maar die lekker altijd door hier (bij vriendinnen bij mij niet maar bij mij steeds wel haha) het is het proberen waard even experimenteren met soorten luiers....

Deel Deze Pagina