Ik gebruik al een aardig poosje pampers voor Justin. Gewoon de groene verpakking. Sinds vorige week overgestapt op Maatje 4. Nu merkte ik de afgelopen dagen dat Justin zijn urine zo sterk rook(echt een vieze doordringende geur)dwars door zijn kleren heen. Ik was al bang dat hij een blaasontsteking ofzo had,maar heeft helemaal geen symptomen die daarbij overeen komen. Nu ging ik google-en en lees een heleboel verhalen dat het door de luier komt. De pampers zouden stinken als er maar een klein beetje plas in zou komen,alleen heb ik daar met maatje 3 eigenlijk nooit last mee gehad. Zijn er meer moeders die vinden dat Pampers luiers stinken?
Yep. Je ruikt ze inderdaad wel. Als je met je neus erboven op gaat liggen in elk geval. Het is niet dat ik ze van afstand al ruik. Daarom voor mij toch geen andere luier dan Pampers.
Jep, maar ook hier niet altijd en ook niet van een afstand. Ik blijf ook pampers gebruiken, vind ze gewoon de beste.
Mijn nichtje gebruikt ook pampers en ik vind er altijd een eigenaardig luchtje aan zitten als ik haar kleintje verschoon. Maar nathalie, je houd wel in de gaten dat het niet echt zijn plas is he die zo sterk ruikt en misschien ook erg veel kleur heeft -> drinkt ie nog lekker? Snap je! Hij drinkt nog wel lekker toch? En die papjes? Dan zal dat wel goed zitten!
He hoi, Wat bijzonder! Ik heb al een tijdje geen pampers meer, want ik had in de aanbieding een tijdje geleden kruitvat luiers geprobeerd. Naar volle tevredenheid trouwens. Prima luiers. Maar ik heb sinds gisteren weer een pak pampers moeten opentrekken en man-o-man....ook hier een sterke urinelucht bij mijn dochter. Echt vies!
Ja hou het goed in de gaten,Justin drinkt niet lekker meer aan de borst de laatste tijd,zijn echt 2 a 3 slokjes en dan stopt hij. Ik vul het wel aan met die papjes. Plas is trouwens wel helder,zie geen donker gele plekken in zijn luier gelukkig.
He? Ik heb echt nog NOOIT iets geroken met pampers en ik heb toch op een kinderdagverblijf gewerkt. Ook heb ik nog nooit opmerkingen gehad over dat iemand iets rook bij mijn dochter. Misschien is het per kind verschillend ook?
Wat gek, ik gebruik al een jaar pampers voor mijn meisje en ik ruik niets. (ja, wel een beetje als ze erg veel geplast heeft, maar ik vind de pampers zelf absoluut niet stinken). Ik heb een zeer scherpe neus, en nu helemaal, maar nee, geen stinkpampers hier.
Ja ik merk ook dat de pampers stinken, vooral in de ochtend een hele sterke urine geur. Vind het verder erg fijn luiers dus blijf ze gewoon gebruiken.
Ik vind ze altijd naar plas ruiken, ook als er maar een paar druppeltjes inzitten. Julia plast er ook doorheen 's nachts. Ik gebruik ze ook niet meer, vreselijke dingen.
Ik heb echt nergens last van en heb altijd al pampers gebruikt. Ook van nare luchtjes heb ik geen last. Misschien inderdaad per kind verschillend.
Louise heeft 's nachts pampers aan, en als ze dan 's avonds haar "nachtluier" aan heeft en ze ligt te drinken zeg ik ook wel eens tegen m'n man: "stinkt ze nou zo?" En die gaat dan ruiken en zegt van niet, volgens mij hangt er soms een luchtje aan die pampers. Beetje vreemd!
Vandaag moest ik naar het CB en liet de arts aan zijn luier ruiken. Ze zei nou denk niet dat van de pamper luier is hoor en zou als ik jou was even zijn urine laten controleren. Dat heb ik dus vanmiddag gedaan en inderdaad een behoorlijke blaasontsteking Er is gelijk Antibiotica gestart en hij word nu nauwkeurig in de gaten gehouden(zijn broer heeft een niet goed sluitende urineklep gehad,waardoor hij als baby een bloedvergiftiging en hersenvliesontsteking opliep) Zit dus aardig in de stress Als hij dit weekend koorts krijgt moet ik gelijk naar de huisartsenpost