Sterk ruikende plas

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nathalie1973, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik gebruik al een aardig poosje pampers voor Justin.
    Gewoon de groene verpakking.
    Sinds vorige week overgestapt op Maatje 4.

Nu merkte ik de afgelopen dagen dat Justin zijn urine zo sterk rook(echt een vieze doordringende geur)dwars door zijn kleren heen.

Ik was al bang dat hij een blaasontsteking ofzo had,maar heeft helemaal geen symptomen die daarbij overeen komen.

Nu ging ik google-en en lees een heleboel verhalen dat het door de luier komt.
    De pampers zouden stinken als er maar een klein beetje plas in zou komen,alleen heb ik daar met maatje 3 eigenlijk nooit last mee gehad.

Zijn er meer moeders die vinden dat Pampers luiers stinken?

2. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Yep. Je ruikt ze inderdaad wel. Als je met je neus erboven op gaat liggen in elk geval. Het is niet dat ik ze van afstand al ruik. Daarom voor mij toch geen andere luier dan Pampers.

3. Ruben

Ruben Actief lid

3 jan 2008
    171
    0
    0
    Ja hier ook! Maar ik ruik het niet altijd.. de ene keer wel en de andere keer weer niet.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Jep, maar ook hier niet altijd en ook niet van een afstand. Ik blijf ook pampers gebruiken, vind ze gewoon de beste.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mijn nichtje gebruikt ook pampers en ik vind er altijd een eigenaardig luchtje aan zitten als ik haar kleintje verschoon.

Maar nathalie, je houd wel in de gaten dat het niet echt zijn plas is he die zo sterk ruikt en misschien ook erg veel kleur heeft -> drinkt ie nog lekker? Snap je! Hij drinkt nog wel lekker toch? En die papjes? Dan zal dat wel goed zitten!

6. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    He hoi,

Wat bijzonder!

Ik heb al een tijdje geen pampers meer, want ik had in de aanbieding een tijdje geleden kruitvat luiers geprobeerd. Naar volle tevredenheid trouwens. Prima luiers.

Maar ik heb sinds gisteren weer een pak pampers moeten opentrekken en man-o-man....ook hier een sterke urinelucht bij mijn dochter. Echt vies!

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind ook dat pampers stinken, en niet te zuinig ook!
    Ik gebruik ze dus niet :)

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja hou het goed in de gaten,Justin drinkt niet lekker meer aan de borst de laatste tijd,zijn echt 2 a 3 slokjes en dan stopt hij.

Ik vul het wel aan met die papjes.
    Plas is trouwens wel helder,zie geen donker gele plekken in zijn luier gelukkig.

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Prima! Toppie! Behalve dan dat ie niet meer zo lekker aan de borst drinkt! Dat is jammer zeg!

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja weet het ook niet,ik word er een beetje onzeker van :(

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb ik net 3 pakken pampers gekocht :(
    Was een aanbieding bij de ETOS 3 halen 2 betalen.

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    He? Ik heb echt nog NOOIT iets geroken met pampers en ik heb toch op een kinderdagverblijf gewerkt. Ook heb ik nog nooit opmerkingen gehad over dat iemand iets rook bij mijn dochter. Misschien is het per kind verschillend ook?

13. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik ga ook over mijn nek van Pampers.
    Fenneke heeft luierbroekjes van de Kruidvat aan.

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wat gek, ik gebruik al een jaar pampers voor mijn meisje en ik ruik niets. (ja, wel een beetje als ze erg veel geplast heeft, maar ik vind de pampers zelf absoluut niet stinken). Ik heb een zeer scherpe neus, en nu helemaal, maar nee, geen stinkpampers hier.

15. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hier geen last van. Ik vind Pampers hartstikke fijn (en Huggies ook)!

16. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ja ik merk ook dat de pampers stinken, vooral in de ochtend een hele sterke urine geur. Vind het verder erg fijn luiers dus blijf ze gewoon gebruiken.

17. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik vind ze altijd naar plas ruiken, ook als er maar een paar druppeltjes inzitten. Julia plast er ook doorheen 's nachts. Ik gebruik ze ook niet meer, vreselijke dingen.

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb echt nergens last van en heb altijd al pampers gebruikt. Ook van nare luchtjes heb ik geen last. Misschien inderdaad per kind verschillend.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Louise heeft 's nachts pampers aan, en als ze dan 's avonds haar "nachtluier" aan heeft en ze ligt te drinken zeg ik ook wel eens tegen m'n man: "stinkt ze nou zo?"

En die gaat dan ruiken en zegt van niet, volgens mij hangt er soms een luchtje aan die pampers. Beetje vreemd!

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Vandaag moest ik naar het CB en liet de arts aan zijn luier ruiken.
    Ze zei nou denk niet dat van de pamper luier is hoor en zou als ik jou was even zijn urine laten controleren.

Dat heb ik dus vanmiddag gedaan en inderdaad een behoorlijke blaasontsteking :cry:
    Er is gelijk Antibiotica gestart en hij word nu nauwkeurig in de gaten gehouden(zijn broer heeft een niet goed sluitende urineklep gehad,waardoor hij als baby een bloedvergiftiging en hersenvliesontsteking opliep)

Zit dus aardig in de stress :cry:

Als hij dit weekend koorts krijgt moet ik gelijk naar de huisartsenpost

Deel Deze Pagina