Dit is de 2e maand dat ik temperatuur. Vorige maand een LF van 12 dagen gehad. Ik zit nu 14 dpo maar gister een negatieve test. Is er nog hoop? Het lijkt mij dat de test nu ook wel positief moest zijn als ik wel zwanger zou zijn. PS: FF geeft mijn ei op dag 21 aan. ik ben op dag 22 iets verkouden geweest 2 a 3 dagen. Als ik fever aanklik dan wordt mijn ei verschoven naar dag 25. Wie kan hier iets over zeggen?
nou als je uitgaat van een ei op dag 25 dan ben je nog vroeg met testen , dus ik zou nog even geduld hebben!
Eisprong is echt wel dag 21 of 22. Verder ziet je kaartje er super uit, met een dipje (maar die moet je maar net vangen) en zeker omdat je temp in de 2e fase van de LF nog hoger blijft (trifasisch). Maar ja, je test nog -. Kan nog komen of het is helaas niets geworden...
vanmorgen weer negatief getest. Dat was mijn laatste test die ik in huis had. Ik ga er zo langzamerhand maar van uit dat het niks word deze ronde.. Als ik het weekend nog niet ongesteld word dan ga ik misschien maandag nog een keer testen.
ja helaas.. Nou ja dan maar weer op naar de volgende ronde. Ben in ieder geval blij dat mijn cyclus weer wat korter is geworden. Ging steeds langer duren 31 -31 - 42 - 45 - 54 en nu 35! Ik slik teunisbloemolie en denk dat daardoor de cyclus nu korter is geworden.