Temp dames: graag jullie hulp: Afgelopen donderdag had ik een knaller van een ovutest met bijpassend slijm, gevolgd door ovupijnen in de late avond/vroege nacht en een klusmoment die nacht. Na een goede nacht slaap ha dik op mijn gebruikelijke temptijd 37 graden, dat is 0.4 hoger dan de dag ervoor. De ovutesten waren weer negatief en mijn slijm was weer "droog"/creamy. Je zou zeggen: een eisprong volgens het boekje, niet? Maaarrrrr: Ik heb dus afgelopen nacht (vrijdag op zaterdag) werkelijk geen óóg dichtgedaan door een enorm snurkende Lief. Toen ik op mijn gebruikelijke tijd tempte, krege ik tot mijn schrik slechts 36.6 te zien, na die 37 van gister (na een goede nacht en niets geks). Toen ben ik verder gaan slapen en 3 uur later had ik een 36.9. Nu weet ik niet wat te doen. Ik heb echt typische post-ei dingen, zoals totaal geen vruchtbaar slijm en zere boobs. Ik heb ook écht donderdagavond/nacht ei-pijn gehad. Wél heb ik me vrijdag werkelijk uit de naad gewerkt in mijn Lief's oude huis (hij komt bij me wonen) en ik had het de hele avond en een deel van de nacht erg koud na alle zware inspanningen. Zou dat een verklaring zijn voor die lage basale temp? Of moet ik toch maar weer zien wanneer de progjes mij een ei gaan geven? Wat zouden jullie doen? de lage temp ingeven met de aantekening "sleep deprived" of de hogere met de afwijkende tijd, maar wél opgenomen ná 3 uur goede slaap?
Hogere. Ik had van de week op de gebruikelijke tijd 36,8 en dacht dat is hoog. 3 uur slaap verder was het hetzelfde. Wat ik wil zeggen. Volgens mij maakt de tijd niet eens zoveel uit maar gaat het net zo veel over de omstandigheden. Drie uur slapen bij geen afwijkende omgevingtemp moet volgens mij betrouwbaar resultaat geven. Daarbij vinden verloskundigen temperaturen niet voor niet onbetrouwbaar. Het is van zoveel factoren afhankelijk. Hoe was het vandaag? Als vandaag ook laag is heeft je ei idd misschien geen zetje gehad, maar dat lijkt me sterk eigenlijk. En innesteling op 1 dpo ook. Zit vast wel Goed.
Vandaag was ie weer hoger, nog niet zo hoog als de eerste dag na mijn "vermoedelijke"eisprong, dus we hebben voor de zekerheid en de lol nog maar es geklust. Normaal heb ik post-ei doorgaans rond de 37 graden, trouwens. Ben benieuwd wat jullie zeggen van de nieuwe info
Ach, weet je, boeien! Je ei is lekker geweest, lijkt me duidelijk haha. Nu hopen op nog een dipje voor de innesteling.
Ghehehe..maar het is wel leuk om te weten wanneer...want dan weet je ook wanneer je zenuwachtig moet gaan worden. CD15 of 17 scheelt toch
Pff, inderdaad. Dat wachten tot je ei en dan weer tot je nod. Ik wou dat mijn eitje deze maand eens eerder kwam.