Hi, Wil alleen maar even opmerken, dat ik het heel jammer vind dat de NOD topics zo opsplitsen. Natuurlijk heb je de vaste NOD topics, maar nu zie ik dat er in de categorie "zwanger worden" ook soort NOD topics zijn..... Zo zonde... Toen ik zwanger werd van mijn dochter, was het echt gezellig in de NOD topics... (en druk).. nu is het veel minder druk.... Dacht eerst, misschien dat minder mensen aan t plannen zijn, maar nu met al die losse topics begrijp ik het beter..... erg jammer....
Jullie hebben de moed opgegeven, begrijp ik....... Want dubbele topics met zo'n zelfde inhoud, mag toch eigenlijk ook niet, toch?? (moet meteen aan de mexicaanse griep denken...)
Nee klopt, maar net wat ik zeg... Het begint vaak met een vraag en voor je het weet zijn er tig pagina's.
heb ook al in die topics gevraagd of die meiden niet aan wilden sluiten bij het gewone nod topic, maar denk dat ze het te massaal vinden. vind het grote topic veeeeel gezelliger
Nou ik reageerde net op het topic "nieuwe ronde nieuwe kansen januari 2010".... en vroeg ook waarom ze niet bij nod topic kwam... maar inderdaad.. omdat het vervolg is van andere maanden bij het hoofdstuk "zwanger zijn".... ik vind trouwens het grote topic dus helemaal niet zo groot als het was.... tis dat JIJ heel veel post...
Nee hoor.... want dan dien ik als openaar een verzoek tot sluiting in... en moet iedereen maar in het algemene topic komen... (hahahaha, nee begrijp wel wat je bedoelt hoor... maar vind het alleen jammer... dus dacht als wat meer mensen dat nu lezen... dan denken ze er misschien overna... en sluiten ze zich misschien eerder bij NOD aan....) Is ook veel leuker om als een groep naar de bevallingslijsten te stromen...
Hahaha...nee, snap je helemaal. Het is ook eigenlijk de bedoeling. Wat we zien wordt naar mijn idee ook altijd wel op tijd gesloten. Men kan de meldknop ook wat vaker gebruiken. over dit topic was een grapje hoor...maar je blijft gewoon nogal gauw hangen op een onderwerp en voor je het weet raak je aan elkaar "gehecht"
hahahaha.... Tja... uhhh zou het zo lullig vinden als ik de meldknop ga gebruiken... hahahaha voel ik me net zo'n klikspaan.... iig in zulke gevallen... niettemin....als ik dit topic doorlees, heb ik wellicht al "geklikt'.. al was het dan niet op de meldknop...
Hoii, Zag dit topic.. denk ff een reactie: Misschien dat er naast het algemene nod topic een nieuwe wordt geopend omdat niet iedereen met elkaar klikt.. voelen ze zich misschien niet zo lekker in dat topic en beginnen een eigen. Ik heb daar overigens geen last van hoor hahaha, je vind me dan ook gewoon op de algemene nodtopic.
En misschien vinden nieuwe mensen het ook wel een beetje eng, zo'n groot topic met allemaal mensen die elkaar (helaas) al kennen uit de NOD topics van maanden ervoor.. tenminste dat vond ik het wel. Maaruh, gewoon doen hoor meiden, want ik vind het inmiddels helemaal gezellig in het januari kletstopic!
Nooooouuuuu. Maar ik snap de irritatie hieraan.. Misschien is het handig om iets te veranderen in de instellingen dat alleen een topic word geopend na toestemming in sommige Hoofdtopics?
tja.. je hebt in het echie natuurlijk ook wel eens dat het niet klikt... maarja... Je komt elkaar dan ook weer tegen in het bevallingslijsttopic... tenminste dat is natuurlijk wel de bedoeling..
Euh...tis ook niet de bedoeling dat je heel lang rondzwerft op het NOD onderdeel he Gauw naar zwanger verkassen!
Was het vorig jaar niet zo dat de lijst in het topic zelf stond? Dat scheelt ook al enorm. Raakte zo een beetje verstrooid.