"Kruispijn" Is dit nog normaal?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Gwennie, 28 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwennie

Gwennie Lid

18 apr 2006
    63
    0
    0
    Hoi Dames,

Op 17 mei ben ik bevallen en heb ik op 2 plaatsen schade opgelopen en ben ik dus gehecht. Afgelopen woensdag heeft de verloskundige een paar hechtingen weggehaald en dit gaf verlichting. Ik ben ook ingescheurd richting perineum ( 2e graads ) en er zitten nog hechtingen daar en dan naar binnen.
    Nu heb ik donderdag een tijdje op de stoel gezeten en sindsdien erge pijn. Vooral tegen de avond heb ik veel last en kan ik amper nog een stap verzetten.......
    Ik kan niet lang zitten en lopen. Ik heb het idee dat het nu erger is, dan vlak na de bevalling....... Ik omschrijf de pijn zelf als:
    - ZADELPIJN ( is dit bekkenpijn? )
    - Pijn waar de hechtingen zitten ( drukpijn, gewoon pijnlijk )
    ( heel veel druk, als een fietsband die te strak is opgepompt... )

Nou is mijn vraag, is dit normaal? Of had dit nu toch al over moeten zijn?
    Zijn er meiden die dit herkennen? Nog tips of "heelt tijd alle wonden" en dus ook deze.......

Gwennie

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    De pijn die jij beschrijft heb ik ook gehad en dat kwam doordat ik veel te veel deed en te kort rust nam. Nadat ik meerdere stappen terug had gedaan en heel veel rustte ging het weer over...

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Sorry, doordat het plaatsen van mijn bericht zoooooo ontzettend traag ging heb ik een paar keer op ok geklikt :oops: Hoe bedoel je geen geduld 8)

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    verwijderd

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    verwijderd

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    verwijderd

7. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ook ik heb hier last van
    's avonds als ik naar bed ga voel ik gewoon dat "het" tot rust komt.
    ben net even snel naar 2 winkels geweest en nu voel ik het ook behoorlijk en wesley is 19 april geboren.
    rustig aan doen!
    maar het is knap irri.
    maar de pijn/druk word wel steeds minder heftig.
    sterkte meid!

liefs susanne

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Had/heb ik ook hoor. Ik ervaar het als een moe/zwaar gevoel in het kruis. Kwam volgens mijn vk omdat ik teveel deed. Dus mischien toch iets gas terug nemen ? Is nu een stuk beter bij mij dan net na de bevalling.

9. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    Dat gevoel dat je omschrijft over de pijn die je bij de hechtingen hebt, herken ik heel erg. Bij mij hadden ze de binnenste laag van de hechtingen te strak gehecht en dat veroorzaakte heel veel pijn. Doordat de buitenste hechtingen steeds losser gingen zitten en er een paar verwijderd werden, kwam er nog meer druk op de binnenste hechtingen te staan..... haha en over die pijn heb ik het liever niet meer.

Maar dat je zegt dat je nu meer pijn hebt dan vlak na de bevalling, herken ik dus.

Ook de andere soorten pijn die je omschrijft herken ik...jammer genoeg :( :rolleyes: .

Deel Deze Pagina