Zou dan echt een hele grote verrassing zijn.. zeker wel welkom als we aan het idee zijn gewend! Foto is na 5 minuten. In het echt duidelijk roze. Foto maken is lastig.
Is die van de action? Daar heb ik wel een vals positief mee getest. zou zelf een kv 2v5 of beter Etos early halen.
Ja klopt! Ik gebruikte ook altijd die van de Kruidvat alleen wil ik die niet in de winkel halen bij de kassa dus dacht voor het gemak voor deze te gaan Ook als hij al zo snel echt wel een roze lijntje aangeef?
Helaas wel ja. Geen Kruidvat of Etos in de buurt met zelfscan? Etos kun je ook samen met boodschappen van de appie laten bezorgen
Ik had afgelopen vrijdag ongesteld ‘moeten’ worden. Hou verder niks bij en ik weet dat het wel is wisselt. Maar omdat ik ook last van m’n borsten heb wat ik bij de andere 3 ook als eerste symptomen had. Dacht ik, wil toch weten waar ik aan toe ben. Maar dat weet ik nu dus nog niet
Voor 3 dagen na nod is hij wel erg licht. Je gebruikt dus geen ac? Ook geen idee van je eisprongdatum?
Stel dat je ei rond die dag was, dan ben je nu al ca 18 dpo. Dus ik vermoed niet dat je eisprong toen was maar echt later. Als hij nu op hcg reageert dan schat ik dat je rond 7-8 dpo zit.
Zal morgenochtend is met ochtend urine testen! Had nu ook midden op de dag getest.Mijn cyclus is wel rond de 32 dagen, ben het niet heel regelmatig. Weet niet of dat verschil uitmaakt?
Als je je eisprong weet dan maakt lengte van je cyclus niet zo veel verschil. Dan reken je dus meer met dpo/lengte lf
Als ik morgenochtend weer een streepje heb ga ik is kijken om Kruidvat testen te halen. Wel lastig zo met alle 3 de kids thuis. Heb het m’n man nog niet gezegd, die moet echt even schakelen denk ik.. dus wil eerst zeker weten of het wat is!
Beide testen zijn na 5 minuten genomen. Heb wel het idee dat deze iets duidelijker is. Foto maken alleen lastig omdat het nog donker is… wat een onzekerheid zo, vandaag toch maar andere testen halen.. De streep is ook breder dan de test van gister!
Haha echt hè, heb toen de jongste was geboren gevraagd of m’n naam mocht veranderen naar 3. Maar mocht toen niet helaas