Ovutest positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pluizje, Aug 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Deze heb ik net getest. In tegenstelling tot de afgelopen 12 dagen zie ik nu wel een 2e streep (vorigen waren heeeeel licht).
    Als ie positief is kan ik wel janken.. mannetje is tot vrijdag avond laat het land uit, en we hebben maandag avond voor het laatst geklust. Ik vermoed dat dat te vroeg was, en we kunnen pas te laat weer opnieuw klussen :( zucht.. weer een maand weg..

Attached Files:

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Links is de teststreep toch? Dan is hij nog niet positief :( Maar je ei is denk ik wel in aantocht, nog ff doortesten dus!
    Misschien ben je dan nog op tijd!

3. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Links is de controlestreep, rechts heb ik getest, foto staat op z'n kop sorry!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,993
    15,614
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is nog niet posi hoor.. wel bijna!
    Ik denk dat hij morgenochtend knalt.
    ALS hij morgen knalt dan is vrijdag je eisprong en kan je met een vrijpartij nog op tijd zijn ;)

5. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

Jul 17, 2012
    804
    0
    0
    Mee eens. Ik denk dat hij morgen of vannacht echt positief is. Dan komt je ei binnen 24 tot 48 uur. Dat zou dan vrijdag of zaterdag zijn, dus..... gelijk bij thuiskomst verleiden dat mannetje!

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Pff hoop het zo! Heb ik eindelijk een keer (bijna) mn ei gevonden, issie ervandoor haha :) thanks voor het meekijken dames

Share This Page