Wie ziet hem?.... 28-5 voor het laatst ongesteld geweest. Vorige maand eerste keer na de pilstop ongesteld en ben niet echt regelmatig.. ben benieuwd hoe dit oploopt.
Ja echt zo bagger hè die tuurfotos nemen! Hahaha... test vrijdag weer! Spannend. Zit nu pas in maand twee dus zou bizar snel zijn over mijn zoontje 1,5 jaar gedaan
Zoals ik aan gaf heb ik mijn cyclus nog niet echt helder. Als ik uitga van 28 dagen zou ik zaterdag kunnen testen en als ik uitga van een cyclus van 32 dagen, zoals mijn laatste cyclus was dan zou ik de 30ste kunnen testen Ik zie hier zelf absoluut in het echt een heel ver streepje staan. Ook na 2 druppels water bleef hij staan. Weet hebben geen haast, en hebben geduld , een gehandicapte cliënt op het werk deed vandaag wieg bewegingen maken met zijn armen en wees naar mijn buik.. Dus wilde toch even een testje doen vrijdag test ik opnieuw
Ik zie iets vaags maar niet genoeg om er een posi test van te maken. Je zit dus nu op cd 26 (ff snel gerekend) en het zou ook nog zo kunnen zijn dat je eisprong er nu aankomt en de test dus reageert op je lh hormoon. Idd maar even doortesten om te kijken wat er gebeurd. Succes!
Ik zie het ook, maar ik denk eerlijk gezegd dat dit een streepje is van een lh piek. Ik denk dat je test nu een stuk duidelijker had moeten zijn voor een hcg test tov gisteren. Kv staat erom bekend ook op lh te reageren. Ik hoop uiteraard dat hij wel gaat oplooen en het van een zwangerschap Is.
Bedankt voor jullie bevindingen zou wel balen zijn als nu mijn ei pas is... dan is het weer een hele lange cyclus 😢 gisteravond en net gezellig gehad dus hopelijk zwemt ie recht in de armen van mn ei
Ja zo'n 2 weken later. Maar om ér zeker van te zijn dat hij nu op lh reageert zou ik zondag nog ëen test doen. Bij een zwschap zou hij al flink duidelijk moeten zijn.