maandag naar het ziekenhuis

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knutselkitty, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hallo allemaal,

Het is een tijdje stiller geweest bij mij.
    Heb zitten hopen op een ongesteldheid of een andere "duidelijkheid" maar helaas heeft mijn lichaam mij niks gegeven.
    Paar weken geleden ben ik bij de huisarts geweest met een langdurige buikpijn, en zagen ze in eerste instantie een "beginnende" blaasontsteking.
    Heb netjes kuur afgerond, ondanks... dat ik al een week of 5 buikpijn had. Na deze kuur toch terug gegaan naar huisarts, en ook nog aangegeven dat ik met mijn lange cyclus me niet fijn voel. doorverwijzing gekregen; dus maandag krijg ik 2 echo's, een algemene echo, en een bij de gyn afdeling.

begin nu toch wel spanning te voelen..

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Spannend joh.

Ik heb destijds een intake gehad waarin vragen werden gesteld, gevolgd door een inwendige echo. Werd meteen duidelijk dat ik PCOS had en het behandelplan werd besproken.

Echo ofzo doet geen pijn, maar je moet wel met de billen bloot. Ik ben benieuwd of en wat er uit komt. Hopelijk word je er wijzer van.

3. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    zover ik begreep van de huisarts, zal het naderhand met huisarts zelf doorbesproken worden. kan zijn dat ze iets tijdens de echo vertellen, maar ook dat ze zeggen "dat verteld de huisarts.".

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh okay. Het kan zijn dat ze dat bij jou zo doen.
    Ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar 'loop' ik nu. De huisarts is geinformeerd door afdeling genaecologie. Dus alles hier over wordt in mijn geval met de gynaecoloog besproken en niet meer met de huisarts.

Zou ik maandag gewoon even vragen voor de zekerheid. Maar het kan overal anders zijn natuurlijk :)

Succes

5. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Net weer thuis van de 2 echo's.

De algemene echo kon niks vinden, dus dat was wel fijn

Bij de Gynae-Echo... vonden ze eiblaasjes, en ik mocht naar huis met een informatieboekje over PCOS. als ik een jaar bezig ben mag ik een nieuwe verwijzing vragen aan huisarts voor onderzoeken.

oh, en binnen 2 weken zou ik nu mijn ongesteldheid kunnen verwachten volgens het baarmoederslijm dat ze zag, zometeen maar controleren of ik nog genoeg opvangmiddel in mijn tas heb zitten.

Ik weet nu in ieder geval zeker waarom ik telkens zo lang moet wachten..

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Welkom bij de PCOS club.........

Waarom moet je het eerst zelf gaan proberen? Bij mij is mijn menstruatie opgewekt en ben ik daarna aan de Clomid gegaan. Komt misschien ook door mijn leeftijd, ik ben 31 inmiddels...

Met PCOS kun je er geen peil op trekken of en wanneer je ongesteld wordt. Vervelend nieuws voor je. Maar: er zijn ook mensen met PCOS die vanzelf zwanger raken.

Als je zin hebt om mee te schrijven dan ben je uiteraard welkom :) http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/443903-pcos-zonder-andere-symptomen.html

Deel Deze Pagina