Ik vind het ook fijne betrouwbare testen., Ik testen op dag 27 van mijn cyclus al positief, geen idee welke dag mijn NOD geweest zou zijn..
Ik vind ze erg goed. Als het negatief is, blijven ze ook wit en dat is fijn! Bij heeel licht streepje zijn deze testen echt positief is mijn ervaring! Khoop dat je snel een positieve test in handen hebt!!
Ik heb geen slechte ervaringen met deze testen. Bij mij blijft het omowit als ik niet zwanger ben. Nooit een vals positief gehad. Wacht je nod af en gewoon nog een keer testen, veel succes!
Ja dat is vandaag denk ik? als je na mn banner kijkt. ben niet zo thuis in al die afkortingen en betekenissen, misschien heel erg, maar ik zeg de waarheid maar.
En en? Wanneer ga je testen? Ben benieuwd meid. Spannend! Laat je het ons weten? Good luck ♥ Btw je bent niet de enige hoor
Met me dochter teste ik 5 dagen voor nod al dik positief...nu heb ik al 2 keer gehad dat ze hele lichte/onduidelijke streepjes aangeven....Niet duidelijk dus.
Haha fijn dat ik niet de enige ben Ik ga denk ik zondag of maandag testen. of misschien dinsdag ik weet het nog niet precies ben er beetje onzeker over, wil sowieso kijken of ik niet toch nog ongesteld word. (later dan zondag ga ik me twijfels erover hebben) maar morgen werd het ook wat koeler, heb ik ook minder behoefte om bijvoorbeeld icethee te drinken dus dan kan ik beter testen denk ik dan op zondag? drama,,drama.. het is nog niet zo makkelijk als het lijkt denk ik dan haha tuurlijk laat ik het weten! ♥
Hier goede ervaringen. Hij bleef wit bij niet zwanger en bij de 2e testte ik 4 dagen voor nod al licht positief. Nooit vals positieve o.i.d. gehad.
Bij mijn dochtertje teste ik de dag na NOD positief. Ik heb nu nog 1 van de twee liggen, maar durf nog niet echt testen, hihi.
De kruidvat test kwam bij mijn dochter toen direct op, heel duidelijk! Ik had alleen geen idee of het mijn nod was of ervoor. Nu koop ik alleen deze nog, hopend op snel twee streepjes! Succes met testen allemaal!
hoe ziet zo'n indrooglijn eruit. ik weet wel dat het per vrouw verschilt over de snelheid van de aanmaak van het hormoon morgenochtend moet ik echt testen van mijn vriend maar durf niet zo goed
Ik snap je helemaal. Vandaag was mn nod, maar durf morgen ook niet te testen. Ik wacht op de derde dag na mijn nod denk ik.. Gwn een testje wagen meid, anders word je nog gekker Moet toch ooit gebeuren Ik zie dat je drie dagen overtijd bent succs! Keep us posted
k5v2 was bij de zwangerschap van mijn dochter (enkele dagen na NOD getest) echt heeeeeeeel duidelijk, twee streepjes kwamen ook allebei binnen enkele seconden op, niets minutenlang wachten. Afgelopen maanden paar keer getest en toen was negatief ook gewoon keurig omowit. Indrooglijntjes weet ik niet, want ik gooi 'm na de 5 minuten gewoon ook weg, ga niet een uur later nog weer zitten kijken of er dan misschien wel iets zichtbaar is.