2 dagen voor NOD negatief testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ilse88, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb al 3 keer getest met 2kv5: 3 x negatief... Deze morgen was de 3de keer, 2 dagen voor NOD. Ik begin stilaan mijn hoop te verliezen :( zucht.. Zullen wij dan nooit zwanger raken?? We doen ovutesten en klussen wanneer positief en nog steeds niks.

Sorry, dit moest er even uit!

2. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland

aah balen :( maar best veel vrouwen testen voor nod niet perse positief? sommigen zelfs 10 dagen erna pas positief! nog even proberen over een weekje?(als je de spanning volhoud ;)) veel succes en zoals ze in Amerika zeggen: babydust for you!! xx

3. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Niet leuk! Ik herken het wel. Deze cyclus ook al 2x negatief getest. Als ik kijk naar mijn laatste cyclus ben ik nu 4 dgn overtijd, maar blijkbaar is dit weer een langere cyclus, dus wacht maar weer af. Wij zijn nu weer bijna 1 jaar bezig en hopen ook snel positief te testen. Succes meid!

4. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor jullie reacties!!

Ik moet normaal dinsdag ongesteld worden. Voel ook buikpijn maar blijf er nog in geloven dat ik héél misschien zwanger zou kunnen zijn (alhoewel 3 negatieve testen het tegendeel bewijzen).. We zijn nu ook bijna een jaar bezig, zucht! Je zou er depri van worden om steeds te moeten horen dat er opnieuw iemand uit de vriendenkring zwanger is. Ik gun het hen wel, maar ik wil dit ook zooo graag! Frustraties alom op dit ogenblik :(

5. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Heel herkenbaar ilse! Je blijft stiekem hoop houden als je geen menstruatie hebt. Hopelijk niet voor niks! Gevoelens van jaloezie en frustratie worden vaak met het lange wachten alleen maar meer, maar denk maar zo: ooit ben jij de gelukkige en zal iedereen ook blij zijn voor jou! Negatief zijn lost helaas niks op...

6. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, negatief zijn lost niks op! Maar ik heb toch wel nood om eens af en toe te kunnen ventileren en dan kan ik er weer tegen.. :). Ik ben benieuwd naar dinsdag.. kan het dat je negatief test 2 dagen voor Nod en dan toch zwanger bent..? Want ik lees hier vaak dames die al dagen voor nod licht positief testen.

7. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ventileren kan hier prima ;) ik heb daar ook zo nu en dan behoefte aan hoor. Het kan inderdaad dat je later positief test. Hoop daar nu zelf ook op haha. Succes met wachten! Laat je nog weten of je zwanger bent of alsnog ongesteld bent geworden? Mijn duimen draaien voor het eerste voor ons beiden...

8. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    We duimen voor elkaar!!

Ik laat zeker iets weten! Hopelijk goed nieuws voor ons beiden!

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Helaas hier us de menstruatie alsnog gekomen op cyclusdag 33. Paar dagen later dan vorige cyclus. Hopelijk ben jij wel zwanger! Succes nog!

10. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer zeg!
    Hopelijk volgende maand beter!

Hier nog geen regels.. Morgen NOD. Ik ben meestal heel stipt dat ik op het uur kan zeggen wanneer mijn regels doorbreken, normaal zou ik ze morgen vroeg moeten hebben.. Ik heb momenteel heel sterk het gevoel dat ik ongesteld zal worden.. We zullen zien, ik laat het morgen weten!

11. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Oké spannend! Hoop natuurlijk voor je dat je menstruatie uit blijft... En anders samen een nieuwe ronde in helaas... Succes morgen!

12. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt een nieuwe ronde... zucht!! Veel succes!

13. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Mijn vriend en ik zijn al 2/3 jaar bezig met zwanger worden, vorige maand begonnen met clomid om de eisprong op te wekken en dat was gelukt.

Op dag 17 eisprong gehad waarbij goed geklust dus gister dag 31 was mijn NOD, maar nog steeds geen ongi en 3 keer negatief getest. Ik heb wel erg veel buikpijn de afgelopen dagen gehad echt zo een ongi buikpijn.

*zucht* ik wilde me verhaal even met jullie delen,

14. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht

Het kan nog beide kanten op wat een onzekerheid heel erg veel sterkte. Ik hoop het voor jullie. Groetjes.

15. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen maandstonden is nog steeds hoop! Ik duim voor jullie!

16. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel Ilse en Mariska, ik voel me zo onzeker, ik weet het net, Ik heb al een paar dagen echte ongi pijn en meestal komt dat pas een paar uur voor de menstruatie.. Ik hou me vingers gekruist....

17. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ilse88, balen meid! Hebben we samen pech :(

Yaya1988 spannend meid! Het kan inderdaad nog beide kanten op. Geen bloed is een goed teken! Hier ook clomid en pregnyl gebruikt om zwanger te worden voor de eerste, alleen in combi met iui. Veel succes allemaal!

Deel Deze Pagina