kruitvat flesvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door erannick, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik hoor van mensen om mij heen joh waarom schakel jij niet over op kruitvat flesvoeding. Nu is mijn vraag gebruikt een van jullie dat en zo ja hoe reageert jullie beeb erop . En zou het gewoon net zo goed zijn als nutrilon want ik heb gehoord dat het praktisch hetzelfde is?

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik heb gehoord van mijn lactatiekundige dat het stukken goedkoper is. Zij raadde het aan. (maar het Kruidvatfiliaal bij mij in de buurt verkocht geen hypoallergeen, dus zit ik noodgedwongen toch aan de Nutrilon H.A.)

3. Es1981

Es1981 Actief lid

Onze kruidvat heeft ook geen hypoallergeen. Bestaat dit wel van het kruitvat?

4. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Bij onze kruitvat verkopen ze dat wel. Ik denk dat ik het ga proberen want het scheelt echt stukken en als het gewoon goed is waarom niet maar ik zou graag nog meer meningen horen voor ik echt de stap durft te zetten

5. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Ik gebruik de Kruidvat extra forte 1. Het staat er niet op, maar het is preventief hypo allergeen. Vinny had eerst de friso preventief, maar die is erg duur, dus overgeschakeld. Het cb was het hier helemaal mee eens, en raadde het mij zelfs aan.
    Vinny heeft geen problemen gehad met overschakelen, en doet het heel erg goed op de voeding.

groetjes
    celiene

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    waar ik ook wel benieuwd naar ben wat is de prijs van deze voeding?

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb de prijzen al gevonden het is idd goedkoper maar er zit ook minder in de verpakkingen ik gebruik zelf frisio comfort en die inhoud is 900 gram bij die van de kruidvat zit er 800 gram in zoveel scheelt het niet als je het gaat vergelijken.

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb er ook even over gedacht, maar ik vond het toch wel handig dat de Friso die wij gebruikten in meerdere winkels te koop was en qua prijs maakt het idd niet veel omgerekend.

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik gebruik Friso extra voor hongerige baby's, die variant ben ik nog niet tegengekomen bij de kruidvat. Het was mij idd ook opgevallen dat het wat minder kost ;)

10. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Wees blij dat je de prijs van de nutrilon nog niet hebt gezien... Is nog duurder dan de Friso... Heb zelf eerst Nutrilon gebruikt en overgestapt naar de Friso. Scheelde al een hoop ;)

11. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik heb de kruitvat melk nu gekocht en ben benieuwd hoe nicky hier op gaat reageren ik heb nog een beetje friso 1 en als dat op is mag ik over op de opvolgmelk en die heb ik nu van kruitvat gekocht ik hoop dat hij het lust! Ik heb ook inderdaad niks zien staan voor hongerbaby's nicky was een hongerbaby maar is daar sinds 2 maanden over heen ik heb nog 1 pak friso extra staan nr1 als er iemand is die het kan gebruiken stuur dan een pb ik hoef er alleen de verzendkosten voor te hebben want als het over datum gaat dan kan ik het weggooien ene dat is zonde

12. lievejildou

lievejildou Actief lid

hallo,

ik gebruik ook de kruitvat voeding comfort, voor spugende baby's.
    dit bevalt mij prima, en is goedkoper dan de friso comfort die wij eerst gebruikten, ook is de kruitvat voeding precies hetzelfde als die van nutrilon, daarmee heeft de kruitvat de rechtszaak ook gewonnen.
    ons bevalt het prima.

anita

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wat kost de kruidvat comfort voeding?

14. Niet meer actief

kruidvat extra care nr 1 kost 7,69 voor 800 gram

15. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    brandon krijgt kruidvat voeding en hij doet het super op neregns last van en het is goedkoper

16. Es1981

Es1981 Actief lid

celientje
    Ik gebruik de Kruidvat extra forte 1. Het staat er niet op, maar het is preventief hypo allergeen.

Hoe weet je dat? staat er niet op idd.

17. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Nicky krijgt het nu ook ben toch oversgestapt en hij doet het goed ermee hij drinkt het nu een week

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoe moet je ookal weer overstappen? Is alweer een tijdje geleden dat ik dat bij Lisa gedaan heb..
    Ik heb nu Friso normaal en Comfort.. maar heb nu in de kast Kruidvat normaal en Comfort staan..
    Kan iemand me even helpen hiermee?

19. lievejildou

lievejildou Actief lid

ik had eerst ook kruitvat babyvoeding comfort, alleen ging jildou steeds meer spugen, dus ben ik weer terug gegaan naar de friso voeding.
    nu gaat het prima.

ik ben niet gaan mengen met de voeding.

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb nu ook gewoon meteen de kruidvat voeding in gebruik.. meng hem nu ook niet.. ik zie wel.. gaat het niet goed dan doe ik het wel anders.

Ik vind deze melk trouwens niet zo lekker als die van Friso.. hebben dat meer van jullie?

Deel Deze Pagina