hallo, ik vond de melk een beetje naar plastic ruiken, maar dacht, het ligt aan mij. maar, ik ben weer terug gegaan naar de fris voeding omdat jildou erg vreemd reageerde op de kruitvat voeding, ze spuugde weer meer. anita
Es, ik wist het ook niet, want het staat er inderdaad niet op. Ik was op het internet aan het zoeken naar koemelkallergie en flesvoeding, en toen kwam ik op een site uit waar alle merken en soorten stonden die je preventief kan gebruiken en als ze echt al een allergie hebben. Daar stond dus bij preventief gebruiken de kruidvat extra forte bij. Ik heb het ook nog nagevraagd bij het cb en die bevestigden het. Ik vind deze voeding ook anders ruiken. Mijn middelste zoon heeft een koemelkallergie gehad en die kreeg toen pepti voorgeschreven. Dit heeft een hele aparte geur. Iets van die geur ruik ik terug in de voeding van de kruidvat. IK ben er nu aan gewend, en vinny vind het heerlijk, al zijn flesjes gaan leeg en hij heeft er geen problemen mee. groetjes celiene
Ik heb het gister nagevraagd bij het kruidvat en een meneer wist me daar te vertellen dat ze bezig zijn met de ontwikkeling van de hypo-allergeen voeding en dat de extra forte geen hypoallergeen is.