Kruitvat ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sandra010, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra010

Sandra010 Lid

18 feb 2014
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Iemand ervaring met kruitvat ovulatie testen? Mijn man en ik zijn nu anderhalf jaar bezig zonder resultaat... Begin december een lis ondergaan ivm pap3 cin2. Wil het nu 2 maanden met ovulatie testen gaan proberen en anders terug naar de gynocoloog voor verder onderzoek.

2. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Wat ik vooral vervelend vind is dat de streepjes even donker moeten zijn, dit gebeurde bij mij niet waardoor ik steeds mijn eisprong miste.
    Met clearblue die met dubbele indicator de beste ervaring.
    Deze zegt wanneer je er vlak voor zit en op je eisprong dat je die dag je ei hebt. Wel vrij prijzig

3. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik gebruik niet de kruidvat maar als je streepjes niet echt duidelijk zijn maar wel al donker kun je altijd erna nog cb digital met smiley doen, om te checken.. Je hebt dan maar paar cb's per maand nodig.. Gewoon even tip!:)

4. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    heb de dipsticks van sensitest gebruikt.
    Stuk voordeliger en doen hun werk perfect :)
    Bij ovulatietesten is het nou eenmaal dat de streep even donker moet zijn als de controlestreep.
    Begint je test streep mooi op te lopen weet je gelijk dat je ei eraan komt en je aan de bak moet ;)

5. Mama Aapje

Mama Aapje Actief lid

6 mrt 2013
    133
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind ze zelf niet zo fijn van KV ik vind persoonlijk die van Action 5 voor € 2,49 ( geloof ik ; ) veeeel fijner en duidelijker!

Veel succes igg

Liefs,

Deel Deze Pagina