Kruidvat 2v5 tegenwoordig?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marleen31, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Goedemiddag meiden,

Heb me al een tijdje niet bezig gehouden met zwangerschapstesten omdat ik in april doormiddel van een keizersnee ben bevallen van een dochtertje.
    Nou ben ik nog niet terug aan de pil dus gebruiken we condooms, maar nu was het condoom ruim 2 weken geleden gescheurd! We hebben de vrijpartij niet af gemaakt en er zijn dus ook geen zaadjes in mij gekomen, tenzij er wat in het voorvocht zat. Nou heb ik diezelfde middag voor de zekerheid een morning after pil gehaald.
    Om het uit te sluiten dat ik zwanger zou zijn heb ik een testje gedaan, in eerste instantie was er niks op te zien, maar toen ik hem later nog eens bekeek zag ik echt een héél licht schaduwstreepje!
    Begin hem toch wel een klein beetje te knijpen omdat ik niet zwanger mag worden vanwege de recente keizersnede!

Heb er wel een foto van gemaakt, maar volgens mij is daar niet veel op te zien.. in het echt wel!
    Voor de zwangerschap van mijn dochter heb ik vaker deze testen gebruikt en als ik niet zwanger was, was de test ook écht omowit! Zijn deze testen veranderd en hebben ze nu ineens indroogstreepjes ofzo?

Groetjes, Marleen

2. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Sorry ik zie helemaal niks. Maar als je de volgende dag gelijk een morning afterpil heb genomen is de kans zo ontzettend klein dat je nu zwanger bent. Gewoon voor de zekerheid over een paar dagen nog een keer testen.

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik denk wel wat te zien, maar heeeeel vaag..
    Wanneer moet of had je ongesteld moet worden?

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja ik zie toch ook wel een streepje

5. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    het kan wel een streepje zijn heel vaag.
    maar het is ook buiten de afleestijd. dat allemaal bij elkaar is die kans heel erg klein maar niet onmogelijk. zal dan morgen ochtend nog eentje proberen en na 10 minuten weg gooien.

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik zie echt helemaal niks hoor en als je de MAP hebt genomen en je man geen zaadlozing heeft gehad is de kans wel echt heel klein dat je zwanger zou zijn.

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik zie echt een streepje.. Een streep = zwanger.. ik zou wel morgen nog een test doen voor meer duidelijkheid omdat hij wel heel erg licht is.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie ook niks!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En dat is dus helaas NIET zo! Genoeg voorbeelden hier op dit forum van valse streepjes op de Kruidvattesten van tegenwoordig en op de Predictor Vroegtest.

TS: morgen nog eens testen en binnen de tijd aflezen.

10. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    een streep hoeft idd geen zwangerschap te zijn.
    ik heb al 3 vals positieve kv2x5 testen gehad.
    een licht roze streepje. enne, dezelfde dag een bloedtest laten doen, en daar bleek dat ik 100% zeker niet zwanger ben

11. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Iedereen bedankt voor de reacties. Vind het best eng allemaal. Morgen zal ik nog eens een test doen.
    Ik weet niet wanneer ik ongesteld moet worden, mijn cyclus is nog niet helemaal in orde na de bevalling. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes, Marleen

12. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja dat kan best, maar hier was ik wel zwanger bij zo´n lichte streep dus vandaar dat ik zeg wel zwanger.

13. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zie ook een streepje dus zou nog is testen mijn testen begonnen ook zo licht

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En? Nog getest vandaag?

15. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ja heb getest! Deze is omowit! Ben benieuwd of dit ook na een paar uur nog is. Heeft iemand van jullie ervaring met een nieuwe zwangerschap zo kort na een keizersnee? Wil dat jullie me niet verkeerd begrijpen, mocht het zo zijn dat ik zwanger ben dan is het kindje natuulijk erg welkom! Ben alleen bang voor complicaties :S

Groetjes, Marleen

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

is volgens mij een indroger hoor...vooral als je dit niet gelijk zag.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zag het ook niet hoor zoals de meeste hier....kruidat heeft vaak indrogers en gekek streepjes....er moet echt een duidelijke tweede streep staan voordat je iets kan zeggen over positief..

Ik weet alleen dat je na een kzsnede echt een tijdje moet wachten met zwanger worden want het is gevaarlijk voor je litteken.

18. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Na een paar uur moet je er echt niet meer naar kijken. Het kunnen indroogstreepjes zijn, en je maakt je zelf dan alleen maar gek. Sorry als het bot over komt. Maar zo bedoel ik het niet. Maar ze zeggen niet voor niets dat je het na 10 min. niet meer moet aflezen. Ik had ook zo'n indroger vorige week en je ziet het: niet zwanger. Mocht je echt zwanger zijn, dan wordt het streepje natuurlijk ook duidelijker. Ik zou dus niet uitgaan van streepjes na zo;n lange tijd.

19. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    In negatief zie ik een klein pennestreepje wat wel kan duiden op een indrooglijntje.
    Echter bij mijn testen zag ik de eerste keer ook een vaag streepje, maar wel een echt streepje welke na een uur of 3 een pennestreepje geworden is.

Dag nadien duidelijker maar hetzelfde verhaal maar in ben toch nog steeds hartstikke zwanger, dus ik sta tegenwoordig wat sceptisch tov de kv 2v5...

Als je de map genomen hebt kan je haast niet zwanger zijn denk ik. Maar er zijn nog wel gevallen waarin je toch zwanger blijkt na de map.

Ik zou het nog even aankijken en om zeker te zijn eens bloed laten prikken.

20. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    als je zwanger zou zijn. was die test van vanochtend wel licht positief als die van gister dus ook positief was.in dit geval is die van gister een indroger ik denk dat je je druk maakt voor niets.

Deel Deze Pagina