Even een vraagje hoor want ik word gek van de testen. En volgens mijn vriend is dit geen tweede streepje. Geven de kruitvat testen die van 2 voor 5 altijd een vaag dun tweede streepje. Als jullie dit zien wat denken jullie dan!?
Hier nog een een foto. Gister had ik dus ook al van kruitvat twee zulke testen in handen dus ik vroeg me af of je miss altijd iets van een dun vaag tweede lijntje Ziet
Eergisteren. Maar die van cb geven niet zwanger aan. Zijn dit geen ingedroogde lijntjes ofzo??? We zitten nog maar in ronde 1. Met kerst gestopt met de pil
Misschien ben je dan minder ver dan je denkt. Als ik dit zo zie, zeker die laatste foto, dan zou ik zeggen dat je zwanger bent. Alleen wel denk ik dat je eisprong later is geweest en dus je nod ook opschuift. Ik geloof dat die digitale testen net iets meer hcg nodig hebben. Als je in ronde 1 zit, kun je eigenlijk niet echt spreken van een betrouwbare cyclus en dus een exacte nod datum. Ik zou morgen of overmorgen gewoon weer testen, maar ik vind het er wel hoopvol uitzien.
Jeetje dat zou kunnen dat ik later ongesteld zou moeten worden? Jeetje ik durf het niet te geloven. Denk steeds dat zijn ingedroogde streepjes want dit kan gewoon niet. Pffff durf me niet blij te voelen.
Gewoon morgen even testen en als ze duidelijker worden, dan kun je je conclusies trekken succes meid, zou toch heel mooi zijn in ronde 1 al.
Ja wat raar is dat de actiontest niets aangeeft echt alleen die van kruitvat Alleen als ik tuur zie ik een lijntje maar mega vaag
Afwachten en morgen opnieuw, ik heb zelf geen ervaring met de actiontesten. Heb alleen kv gedaan en die klopten altijd. Zwanger toen ik zwanger was en al die andere duizenden testen waren Omo wit.
Anders even ene drupje water erdoor laten lopen. Als het streepje er nog staat, dan zou het wel zo kunnen zijn. Een indroger trekt dan weg.
De actiontest. Volgens mijn vriend kan het niet en moet het streepje net zo dik zijn als de controle streep zijn. Zelf denk ik zwanger alleen durf ik dat weer niet te geloven pfff spannend. Bedankt hoor meis
Als je voor de nod zit, is de streep vaak niet zo dik als de controlestreep. Die loopt in de loop van de dagen op. Ik heb mijn streepjes nooit zo dik gehad als de controlestreep. Maar ik stopte dan ook met testen na mijn nod.
Ik zie bij alle drie de testen wel een lichte streep, dus verwacht dat je de komende dagen betere testen gaat krijgen! Zou gaaf en bijzonder zijn de eerste ronde raak!
Ik zie bij alle 3 de testen een streepje en ik ben geen tuurder. Al vind ik de kruitvat is duidelijker dan de actiontest. Maar als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus nog onregelmatig zijn en kan het zijn dat je nod wat later is. Zo begonnen bij mij de testjes ook.
Ik zie ook op alledrie een streepje.... Dus ik denk wel positief. De kv2v5 gaf bij mij altijd omowit aan als ik niet zwanger was en een streepje als ik wel zwanger was. Hou er alleen rekening mee dat het 2 kanten op kan gaan...... Gewoon over 2 dagen weer testen! Spannend!!!!!
Ook ik zie bij alle 3 een streepje Denk wel dat het raak is hoor Overmorgen nog eens testen Dan moet hij al ietsjes duidelijker zijn.
Ik denk ook dat je zwanger bent want die streepjes komen er niet zomaar. De cb heeft meer hcg nodig dus ik zou lekker verder gaan met kv testen en dan kijken of ze oplopen. Ik zie ze echt. Hou moed