Inderdaad, echt een roze streep! Het kan 2 kanten op nu.. zwanger ben/was je iig. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan!!!
ja maar dat kan toch niet met bloedverlies??? en hadden de testen na twee dagen niet duidelijker moeten zijn??
Ramona ik zie een streepje. Bij alle vier de zwangerschappen dacht ik op NOD ongesteld te moeten worden, ook deze zwangerschap. Ik verloor wat bloed wat in een inlegkruisje paste en daarna hield het op. Dat kan dus een innestelingsbloeding zijn! Spannend joh. Wanneer was je nod?
jaaaaaaa ik ook in een inlegkruisje maar weet je had die testen niet duidelijker moeten zijn??? na paar dagen het blijven vage lichte streepjes.... heb helemaal niet zoals anders krampen en dat ik me beroerd voel van ongesteld zijn wist het dus bijna zeker dat ik zwanger was gisteren maar ja de cb digitaal gaf aan niet zwanger en ik verloor bloed dus daar ging mn hoop... had eergisteren ongesteld moeten worden
Je bent toch nog maar net gestopt met de pil? Dan is je cyclus meestal niet zoals hij was. Dus het kan best zijn dat je een latere eisprong had dus ook een latere nod. Is het bloeden nu gestopt? Dan heb ik wel hoop voor je hoor!
Ja nu geen bloeding meer. Gister beetje op een inlegkruisje en bij afvegen 2 x. Vanmorgen schone tampon eruit getrokken met klein veegje. Voel me ook normaal geen ongiklachten alleen al dagen misselijk
hihihi ik had de hoop eigelijk opgegeven voor deze ronde omdat ik al 3 dagen vage streepjes had hihihi
O meis ik vind die streep weer zo duidelijk. Lees dat t bloeden gestopt is. Hopelijk krijg ik toch nog gelijk en ben je gewoon zwanger. Ik blijfnje topic volgen succes@!
We Zijn net in ondertrouw gegaan en mn bruidsjurk opgehaald. Ik dacht ff ongesteld te worden maar nee hoor helemaal niets nog zelfs niet bij het afvegen (sorry voor verslag hihihi)
Nou zo vaag vind ik hem niet, ik durf te wedden dat de cb met weekindicator met diezelfde urine zwanger zal zeggen
Heb net een muffin op maar ik ga even paar uur niet eten en drinken kan ik hem dan gebruiken of wachten?