Heb dus een chocomuffin ding op om half 5 laatste bakkie wat ik heb gedronken was 14:30 hoe laat raadden jullie die cb test aan??? Pfff eng zeg
Wanneer raadden jullie me aan die cb test te doen? Mag ik wel voor de tijd plassen??? Moet zo vaak plassen echt niet normaal en ben zo nerveus. Alleen dat bloedverlies en bruine spul kan ik niet erg plaatsen
Ja ik zou het ook een tijdje (paar uur) ophouden als je dat red. Hoe geconcentreerder je urine is hoe beter.
Auiiuu dat wordt knijpen en ergste is mn zoontje heeft een gekte van lopende kranen daar wordt ie rustig van pfffff hij heeft zwaar autisme
Bewaar de volgende keer je urine nou als je dan zo'n streepje krijgt dan doe je met diezelfde urine de digitale
Jeetje wat bizar wat ken je dan je eigen lichaam goed he ik wist het zeker daarom bleef ik testen hihihi maar dit my god
Jippiiieeee i told u so!!! Van harte meis ! Stuur me ff een pbtje dan voeg ik je toe aan de facebookgroep met september mammas !!!!
Dacht even lezen hoe het vandaag is, en ik zie je cb test super! Dubbel gefeliciteerd, met je zwangerschap en ondertrouw!
jeetje mina zit al half uur naar die test met mn vriend te staren kan het gewoon niet geloven na december stoppen hihihi vel me net een gleilamp kan niet eens doorrekenen wanneer ik dan uitgerekend ben en wat ik nu moet doen???