Spannend hoor. Maar ben het er wel mee eens dat je het moet delen. Mijn vriend zou het vreselijk vinden als ik hem niet had verteld dat ik kort zwanger was. Maar als je de 19e ongesteld mpest worden is de test nog wel n beetje licht. Hoeveel dpo zit je nu?
Hoi, heb je nog getest?? Die kV is zeker licht positief hoor. En hij is roze! Ik duim dat hij al mooi opgelopen is!
Ja mijn eisprong is altijd erg laat. Was 19 november voor het laatst ongesteld en volgens de onderzoeken in het ziekenhuis krijg ik rond dag 19 mijn eisprong. Het streepje van de test van vannacht is een stuk donkerder als de test van gisteren. (Zie tweede foto). Nu wil ik vrijdag nog een kV test doen om te kijken of hij dan nog donkerder is. Ik begin haast te geloven dat ik zwanger ben zeker als je die tweede test ziet! Wat jullie?
De test ziet er opgedroogd hetzelfde uit. De eerste test ook. Dat is goed toch? Wat betekent dpo? Ik heb al 2 zoons van 10 en 6 maar toen werd ik gewoon spontaan zwanger dus sommige afkortingen ken ik niet haha!
Dpo = days past ovulation; dus dagen na eisprong. Ik vind de test er goed uitzien hoor! Wat spannend zeg, ik hoop het erg voor je na die lange tijd! Bij mij deed de cb het al wel bij zo'n test. Ik testte juist in de avond "beter" dan sochtends... Dus het verschilt per persoon.
Wanneer ik mijn eisprong had weet ik niet zeker. Waarschijnlijk dag 19 na de eerste dag van mijn ongesteldheid (19 november). Ik probeer het nu even "los te laten" en wil vrijdag nog een kV test doen met ochtend urine. Is het dan weer een streep dan ga ik er toch maar echt vanuit dat ik eindelijk zwanger ben! En ondertussen doe ik niet wat niet mag als je zwanger bent. Dus geen energy meer voor mij en ook niet meer af en toe een sigaret roken. Rookte er maar 2 op een dag maar ben daar nu maar mee gestopt! Ik hoop op een dikke vette streep vrijdag
Spannend hoor! Ziet er goed uit! Ik vind de testen veel duidelijker worden naarmate ze opdrogen, vandaar dat ik het vroeg😀. Ze drogen nogal langzaam tegenwoordig... Dat zou een leuk kerstkado zijn😀😀
Ik weet niet wat jij, maar die onderste lijkt mij toch écht donkerder. Volgens mij loopt het gewoon op hoor. 😃
Jippie!! Omdat ik zo graag wil ben ik bang dat ik het me verbeeld, maar mijn vriend ziet het, jij ziet het.. Dus het zal dan wel zo zijn 😄