Ik heb net een ZWtest gedaan, dit omdat ik doormiddel van tempen nog steeds geen eisprong heb ontdekt Nu mag ik volgende week beginnen met primolut, maar wilde toch vast een testje doen Kan dit een naderende eisprong zijn?? Of toch ........... Bedankt alvast voor jullie reacties
Zeer lichte streep. Zou een hele prille zwangerschap kunnen zijn, maar dan moet je een eisprong hebbengehad. En die zie ik niet in je kaartje. Zonder ei geen zwangerschap lijkt me. Ik acht de kans op reactie op een eisprong dus groter. Maar je weet nooit natuurlijk! Wat doet een ovulatietestje nu? Heb je die ook in huis?
Helaas geen ovu in huis en is m'n mannetje niet fit Dus knuffelen zit er niet in ben ik bang Denk dat dit een lange verkeken ronde gaat worden
Die piek op dag 16,is dat dan geen eisprong Ben niet bekend met grafieken maar hieruit zou ik denken dat het een eisprong was en dan zou je nu op 10-11dpo zitten...dat zou kunnen omdat je een lichte streep hebt
Hihi je zou bij een eisprong eerder een dip hebben Zou graag willen zoals jij het zegt, maar dat is helaas niet het geval Wel lief dat je meedenkt 😘
Je temperatuurt elke dag op dezelfde tijd? Hebt niet ineens je winterdekbed verwisseld naar een zomerdekbed? Want als ik kijk naar je afscheiding zou daar je ei ook kunnen komen. Jammer dat je geen ovulatie testen in huis hebt. Het kan twee kanten op, ik duim voor je.
Ja temp idd op hetzelfde tijdstip Denk echt dat deze test niks voorstelt of iets met m'n ei te maken heeft Dan hoop ik dat ie nog even wil wachten want heb geen voorraadje binnen boord
Helaas is testje vanmorgen negatief En denk ik dat dit een weggegooide ronde zal zijn Of heb ik nog een kansje als ik vanavond m'n mannetje verleid?
Wat raar ik vind je test best positief en roze, ziet dit soort dingen steeds vaker bij kruidvat testjes...