Even een vraagje... Nu 5 dagen overtijd. Rond 27 sept heb ik me ei gehad aan de hand van Ovu testen. Omdat een zwangerschapstest nog altijd negatief geeft dacht ik laat ik nog is een ovutest doen, zie foto. Kan het zijn dat er een tweede ei in 1 cyclus springt en ik daarom overtijd ben, wat denken jullie ?
Deze ovulatietest is negatief, dus dit zegt helaas niet zo veel. Op welke dag had je een positieve ovulatietest? Waren toen beide streepjes even donker?
Het zou kunnen, ik heb dat zelf ook vaak gehad de afgelopen rondes. Maar een ovulatietest slaat bij mij bijna altijd uit, je schijnt altijd lh in je lichaam aan te maken, dus het zegt niet zo veel dat je test nu iets laat zien .
Dit zeker geen positieve lh-test. Sommige testen, zeker de gevoelige, geven altijd een lijntje helaas. Wanneer was je ovu test positief? Was dat op 27 sept of eerder? Een zwangerschapstest zou wel positief moeten zijn in geval van zwangerschap uitgaande dat je idd 5 dagen overtijd bent. Als je ovu test op 27/9 positief was is je ei 28e of 29e. En zou je nu 2 dagen overtijd zijn. Sommige vrouwen testen pas na nod positief. De datum van je positieve lh test is dus belangrijk
Deze test zegt echt helemaal niks helaas. De positieve test die je hebt gehad geeft ook geen garantie dat je ei springt. Het geeft alleen de piek weer, soms is een tweede piek nodig om een ei te laten springen. Ik denk dus ook dat je niet overtijd bent maar dat je een tweede piek hebt gehad die je niet hebt ontdekt. Je kan niks anders doen dan afwachten. Maar af en toe een ovulatietest doen heeft geen zin.
Heb op 25e sept een positieve o test gehad. Dus vandaar dat me ei rond op of de 27e moet zijn geweest. Dus toen flink geklust 😬 Op de foto is de streep moeilijker te zien dan met het blote oog, moet zeggen dat die hier wel een stuk donkerder is.
Maar was je vorige ovu test wel positief dan? Aangezien ien je deze ook positief vind en hij dat zeker niet is. Ik heb ook ooit rond dag 16 een posi ovu test gehad. Maar dat is dus geen garantie dat hij springt. Die zelfde maand rond dag 30 nog eens een posi ovu test en toen is dus pas mn ei gesprongen. Ik weet eigenlijk wel zeker dat je nu ook gewoon een later ei gehad hebt gezien het deit dat je menstrustie uitblijft en je niet zwanger bent ( nega test). Hopelijk kan je snel met een nieuwe cyclus beginnen en is het dan snel raak
Emetje ja toen knalde de Ovu test echt. Ik weet dat dit idd geen positieve test is echter omdat ik normaal met de ovu testen nog lichter test vond ik deze wel een stuk donkerder vandaar ook de vraag of het kon dat ik eventueel 2 keer een ei zou kunne hebben
Deze negatieve ovulatietest zegt helemaal niks. Elke vrouw heeft de gehele cyclus LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een licht tweede streepje op kan reageren. Daarom is een ovulatietest ook pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Bovendien kan LH flink schommelen. Dus de ene dag een licht streepje en de andere dag donkerder en de andere dag weer lichter. LH hoeft absoluut niet op te lopen naar een piek, maar knalt in de meeste gevallen vanuit het niks. Aan jouw test is dus niks af te lezen. Geen (naderende) eisprong en geen zwangerschap helaas. Bovendien geeft een positieve ovulatietest geen garantie dat je eisprong ook daadwerkelijk plaats zal vinden. Het geeft alleen een LH-PIEK weer welke mogelijk je eisprong in gang gaat zetten. Wil je zeker weten dat je een ei hebt, dan zul je moeten gaan temperaturen. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip direct na het ontwaken rectaal temperaturen.
Daar ga je de fout in. Je hebt geen 2x een eisprong in een cyclus. Je kunt wel meerdere LH-PIEKEN in 1 cyclus hebben. Een dubbele eisprong kan wel, maar dat vindt altijd tegelijkertijd plaats. Zo ontstaan dus meerlingen. Maar zodra je werkelijk een eisprong hebt gehad, stopt dat proces totdat je ongesteldheid bent of zwanger.
Thnx dames voor de antwoorden tis weer wat duidelijker. Verder niks anders dan geduld hebben en er maar van uit gaande dat dit een verdomd lange cyclus is haha
@marjoleinart Nog steed niet ongie pff echt kut, ben er ook zwaar gefrustreerd door. Gister nog steeds negatief getest. Verder nog veel cremige afscheiding, en me tepels staan in de fik... Hoe is het met jou? Lopen je testen mooi op?
Ik vind het ook echt een raadsel! Bah wat een onzekerheid! Ben je al bij de huisarts geweest? Echt een rot situatie. Ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt en dan hopelijk positief natuurlijk! Hier heb ik vandaag niet meer getest. Ik probeer het te geloven dat het goed gaat, maar ik blijf het idee houden dat dat niet zo is. De testen van gisteren knalden nog steeds niet en dat maakt me onzeker! Morgen even naar de kruidvat, overmorgen hopelijk een knaltest! Ik blijf iig voor je duimen!!
Gefeliciteerd! Alleen niet zo netjes om dit zomaar in iemands topic te zetten. Wellicht even je eigen topic openen.
@marjoleinart hopelijk heb je snel die knaltest, ik heb voor morgen een afspraak staan bij de arts hopelijk dan door om bloed te prikken of iets anders waardoor er duidelijkheid kan komen. Marlee16 gefeliciteerd
Xmoonlightx klopt echter op de een of andere gekke wijze kan ik van me temperatuur niet aan die schommeld altijd tussen de 36,6 en 36,8 Zo was die gisteren 36,8 en vandaag Weer 36,6 kan helaas komende twee ochtenden niet tempen in verband oefening. Maar vandaag bij de arts geweest gezien me cyclus die ik normaal heb vond ze het maar vreemd dat ik nog niet ongie ben of iets wat er op lijkt. Verder wel ineens meer bultjes op me tepel en ze doen zeer en afscheiding is nog steeds veel en cremige, en me baarmoedermond is nog steeds hard en ligt nog steeds onderin, normaal voor me ongie wordt die zachter. Als ik volgende week nog niet ongie ben gaat ze me door sturen voor een echo, dus we gaan weer een weekje geduld hebben
Even een foto weer getemd na me ongie tot aan vandaag. Dus als iemand er wat van snapt please explain, ik kan naar mij idee er niet echt van op aan of er wijzer uit worden haha