kruitvat test wat denken jullie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door caroline27, 15 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    hey diana

laat ff je uitslag weten ik duim voor je ben echt benieuwd.

liefs caroline

2. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ja ik moet vanmiddag om half 3 er zijn dus vanavond heb je antwoord!!!!

3. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nou Diana, ik mag je feliciteren aan je banner te zien!

4. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi hoi

ik wens jullie veel sucses met testen. zelf wacht ik ook tot zondag ofzo totdat ik ga testen.

groetjes
    semmy

5. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ze hebben nog geen vruchtje kunnen zien!!!moet volgende week vrijdag weer

6. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    oh is dat normaal dat ze dat niet kunnen zien met 5 wk? Wat een spanning allemaal weer en hoe voel je jezelf erbij . Ik hoop dat ze vrijdag je positief nieuws brengen.

liefs caroline

7. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ja dat hoop ik ook dat ze het volgende week wel zien. anders zal het toch weer in mn eileider zitten. vindt het zo rot ik had echt goeie hoop dat ze het konden zien gisteren en nou moet ik nog 6 hele dagen wachten. moeilijk hoor!!!!

8. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    ja dat is echt k.. ik moet ook weer wachten kon me net niet beheersen en heb getest maar weer hetzelfde en heb verder ook geen klachten. Ik hoop dat mijn ongi of snel komt of dat die stomme test eens positief word want ben vandaag echt een beetje depri ervan :cry: . Zou je ook niet het liefst gaan slapen en over 6 dagen wakker worden ik wel zodat ik meer weet het heeft dus ook geen zin om morgen weer een test te doen wanneer zal ik weer een test doen ?

liefs caroline

9. Shirin

Shirin Actief lid

16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    Ik heb ook 2 keer getest met de testen van kruidvat zelf. ik heb er zelfs een vraag over gesteld hierergens op dit forum.

Ik had de 1e keer een 2e lichte streepje, maar het was niet licht blauw dus ik heb de hele test de volgende dag weer bekeken, de lijn was nu hartstikke duidelijk, maar geen blauwe streep een grijze/schaduw het is meer een kleurloos lijntje.

Dus heb ik maar een 2e test gedaan 3 dagen later, was weer het zelfde dus het lijnje wat blauw wordt als je dus zwanger bent, werd weer een kleurloos lijntje. Dus ik ga er vanuit dat de testen negatief zijn.

Heeft iemand dit nog meer meegemaakt?

Ik heb wel enkele kwaaltjes, maar natuurlijk kan dat ook te maken hebben met ontpillen.

10. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi Shirin,

Inderdaad ken ik dat verhaal, ik heb het zelf ook gezien. Ik twijfelfde enorm, maar het was echt niks... helaas. Het is inderdaad een soort van grijzige streep.

Succes verder!

Deel Deze Pagina