Ongesteld, maar heb t gevoel dat ik toch zwanger ben!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Duveldraakje22, Sep 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende. Ik ben afgelopen woensdag ongesteld geworden, dit was al 2 a 3 dagen te vroeg, maar het is niet echt heel erg hevig. In de voorafgaande week heb ik steeds last van krampen gehad en was ik ook verschrikkelijk moe, nu nog steeds. Ook ben ik al zeker een week erg misselijk/duizelig en mijn (.)(.) zijn erg gevoelig.
    Kan ik ondanks de :evil: toch zwanger zijn?

Liefs,
    Duveldraakje

2. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    zeg nooit nooit maar je weet het niet he
    Ik zou een test doen of naar de HA gaan
    succes meid

3. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Zeg inderdaad nooit nooit. Maar ik denk dat de kans wel heel erg klein is. Als je je er echt niet prettig bij voelt kan je over een paar dagen een test doen. :-k

4. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Ik heb gelukkig testen in huis, denk dat ik er inderdaad zo maar even een ga doen. Kan dat trouwens wel als je nog ongesteld bent? Neem aan van wel, maar toch. Als de test negatief is ga ik maandag toch even langs de HA.
    Het is echt raar, normaal lig ik 's avonds pas rond 12 uur half 1 in bed, maar de afgelopen week ben ik om half 11 al gewoon doodop. Daarbij slaap ik overdag ook minimaal 2 uur. Heel vreemd allemaal.

Liefs,
    Duveldraakje

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik weet niet hoe lang je gestopt bent met de anticonceptie, maar het kan goed zijn dat je daardoor van slag bent.

6. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    maar kan je daardoor zo moe zijn en misselijk dan?
    Ik ben nu 2 maanden van de pil af en ik heb altijd een cyclus van 31 dagen gehad, ook voor de pil. En vorige maand was het ook precies 31 dagen.

Liefs,
    Duveldraakje

7. winnie1984

winnie1984 Actief lid

Jul 4, 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Nou meid ik zal als ik jou was ff snel een test doen als je ze toch in huis hebt.
    Laat je snel iets weten :rolleyes:

Ik duim voor je

Liefs winnie

8. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Ik ga er zo een doen, daarna laat ik t meteen weten!!!

Liefs,
    Duveldraakje

9. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Door je hormonen kan je lijf zo van slag zijn hoor meis. Je leest hier zo vaak dat vrouwen denken zwanger te zijn, want ze voelen van alles, en vaak is er niks aan de hand. Zelf was ik 2 maanden terug ook zo iemand :oops: . En in jouw geval, omdat je ongesteld bent, is jou kans op een zwangerschap wel heel minimaal denk ik hoor.
    Je kan de test het best met ochtendurine doen, dus eventjes wachten tot morgenochtend. Je ochtendurine is het sterkst geconcentreerd dus die geeft de meeste kans op een positieve test (mits HCG aanwezig....).
    Sterkte meis en luister vooral naar je eigen gevoel hoor! :flower:

10. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Ik denk dat ik t nog een paar dagen af wacht. Ik kan natuurlijk ook iets onder de leden hebben. Als het maandag nog niet over is ga ik even naar de HA.

liefs,
    Duveldraakje

11. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Verstandig van je! Ik weet dat het allemaal heel moeilijk is en die onduidelijkheid is slopend...
    Zelf zit ik nu ook ziek thuis, en het heerst hier in de omgeving behoorlijk. Dus een griepje of iets dergelijks zou heel goed kunnen ;)
    Sterkte!!
    Liefs :flower:

12. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Mocht er iets nieuws zijn laat ik het natuurlijk altijd weten, maar ik denk nu idd ook eigenlijk wel aan een griepje ofzo. Heb wel de griepprik gehad, maar het kan natuurlijk altijd.

Liefs,
    Duveldraakje

13. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik had niet het gevoel, maar was wel zwanger ondanks dat ik ongesteld was geworden.
    Dacht dat zijn verhalen voor anderen dat gebeurd niet bij mij.
    ik hoop het iig voor je .
    ik duim ;)

14. Niet meer actief

Nou, ik denk al anderhalve maand dak zwanger ben maar ben inmiddels al voor de 2e keer ongesteld :( En 2 nega testen.
    Dus het zal toch wel niet zo zijn.
    Vreemd lichaam :x 8)

15. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Ik neem op dit moment gewoon aan dat ik niet zwanger ben en ga gewoon voor de volgende ronde. Ik ga nog wel even naar de HA, aangezien die wel moet weten dat ik ermee bezig ben. Waarschijnlijk zal ik ook naar de gyn. moeten doordat ik een chronische ziekte heb. Op zich vind ik dat wel fijn omdat alles dan wat beter in de gaten gehouden wordt.

Liefs,
    Duveldraakje

16. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Ik neem op dit moment gewoon aan dat ik niet zwanger ben en ga gewoon voor de volgende ronde. Ik ga nog wel even naar de HA, aangezien die wel moet weten dat ik ermee bezig ben. Waarschijnlijk zal ik ook naar de gyn. moeten doordat ik een chronische ziekte heb. Op zich vind ik dat wel fijn omdat alles dan wat beter in de gaten gehouden wordt.

Liefs,
    Duveldraakje

Share This Page