Als je de test te lang laat liggen word het andere streepje dan ook zichtbaar. Er was 1 streepje maar Zie nu heel ligt een tweede, weet alleen niet hoeveel tijd er tussen zit.
Ik zag bij mijn eerste test wel binnen 5 min een licht streepje, dat is de max. tijd dat je mag aflezen..Hij werd pas na 5 min donkerder dat wel.Misschien even opnieuw testen morgen en dan na max. 5 min aflezen?
Meestal betekent dat zwanger,als het streepje rosé is.Maar misschien even een nieuwe doen en binnen 5 min aflezen...Heb je een foto?
Ja, heb je een foto? Kv staat wel weer bekend om dat ze iets meer tijd nodig hebben... Maar als je weer te lang wacht, dan kan t weer een indroger zijn
vroeger gebruikte ik altijd kv 2 voor 5.. na 2 jaar over gegaan naar action omdat het te duur werd.. nu kv 2 voor 5 gebruikt 4 dagen voor nod en na 5 min werd deze positief.. de dag daarna de andere gedaan en die werd binnen 3 min positief.. soms kan het even duren hoor.. maar bij mij was altijd negatief echt negatief..
Hier is een foto, heb de test vanmiddag gedaan. Ga morgen vroeg nog een keer testen. (Ben nu ook al 3 dagen overtijd)