positief en negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lavie03, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lavie03

lavie03 Nieuw lid

2 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Gistermiddag heb ik een zwangerschapstest gedaan. (CB digital). Deze was positief. Om er zeker van te zijn of dit wel echt klopte heb ik savonds nogmaals zo'n test gedaan. Deze was negatief. Dit was erg verwarrend dus heb ik vannochtend nogmaals een test gedaan en ook deze was weer negatief.

Uiteindelijk heb ik zwangerschapstest bij de Kruitvat gekocht en vanmiddag gebruikt. Het was negatief.

ik weet nu niet of ik wel of niet zwanger ben. Wat denken jullie? Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik hoor het graag..

En ter info ik moet aankomend weekend pas weer ongesteld worden. Ik weet dat het heel vroeg is om te testen en ik weet ook dat het zonde is dat ik zoveel testen heb gedaan maar was radeloos.

groetjes.

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Weet je zeker wanneer je eisprong was?
    Lees hier namelijk dat een zwangerschapstest ook kan reageren op een eisprong..

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    vreemd... was het die met indicator? misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg... succes iig

4. lavie03

lavie03 Nieuw lid

2 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee of het de eisprong was. Ik ben er eindelijk niet zo mee bezig en weet eigenlijk ook niet zo goed wanneer ik exact voor het laatst ongesteld was dus het uitreken wordt moeilijk.

Nee het is niet die met indicator hij heeft alleen aan zwanger of niet zwanger.

Die staven die had ik eruit gehaald en ik zag wel op alle 3 ,2 strepen. De eerste was vrij duidelijk en de andere 2 waren erg licht. Maar volgensmij mag je daar niet naar kijken of wel?

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Een lichte streep is ook een streep!

Ik zou vandaag even niet meer testen en morgen ochtend weer een kruidvat 2 voor 5,- gebruiken met ochtendurine.
    Dus de eerste urine van de dag. Die is vaak meer geconcentreerd.

6. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Een streep is wel een streep. Maar na deze streep moet je niet kijken alleen naar zwanger/niet zwanger.. Misschien dan toch je eisprong?

En anders inderdaad even opnieuw testen met ochtendurine

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Bij de digitale CB's tellen de strepen helaas niet, ook bij negatieve resultaten staan er nl streepjes.

Het kan door een aantal dingen komen:
    - je urine was niet gecontreerd genoeg bij de opvolgende testen
    - hij reageerde op de eisprong (heb ik van horen zeggen, niet uit eigen ervaring)
    - je was wel zwanger, maar het is helaas vroeg misgegaan.

Ik zou over een dag of twee nog eens testen, maar dan met een 'gewone' test, zoals de kruidvat 2v5.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De CB zonder indicator heeft veel HCG nodig. Mocht het een zwangerschap zijn die een week voor NOD al is misgegaan met een hoog HCG, dan is het niet na een halve dag uit je lichaam! Want gistermorgen positief en vanaf gisteravond al weer negatief.
    Ik denk dat we die optie dus kunnen afstrepen.

Urine niet gecontreerd genoeg: ochtendurine van vanmorgen moet dan niet geconcentreerd genoeg geweest zijn, aangezien ook deze test weer negatief was.

Eisprong. Gezien je test maar 1x positief was en je eigenlijk niet weet hoe je cyclus is, denk ik dat deze mogelijkheid het grootst is.
    Dan is je NOD waarschijnlijk niet komend weekend, maar het weekend daarop.

9. lavie03

lavie03 Nieuw lid

2 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het toch even berekend voor zo ver ik het nog kon herinneren maar moet toch echt aankomend weekend ongesteld worden.

Heb ook sinds 2 dagen kramp in mn onder buik, last van rug en heb weinig energie.

10. demi84

demi84 Actief lid

12 mei 2014
    245
    0
    0
    Het beste wat je kunt doen is even niet testen (en de hcg de kans geven om te stijgen). Op je nod even weer testen. Dan moet hij duidelijker zijn. Want nu kun je blijven speculeren, maar daar wordt je helaas niet veel wijzer van. Ik duim met je mee voor een positieve test aankomend weekend! En sterkte met wachten. Ik weet hoe vervelend dat is!

11. mptv

mptv Lid

9 okt 2014
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoi! Naar die onzekerheid! Herken het want zit in hetzelfde schuitje. Heb ook een positieve cb gehad, en een licht positieve kv2v5. Verder negatieve testen. ruim twee weken over tijd nu. Heb gisteren bloed laten prikken.

Sterkte met wachten, en als je niet ongesteld word en je testen blijven negatief gewoon de huisarts bellen. Hij wilde bij mij dat ik drie weken wacht om te kijken of ik dan weer ongesteld word omdat de kans bestaat dat je een cyclus overslaat. Gelukkig mocht ik wel bloedtest doen. Uitslag a.s. maandag.

Dus als je er mee zit, gewoon bellen hoor!

Sterkte met wachten!

Deel Deze Pagina