Kruitvat test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SteffieD, 3 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hoi!

Ik heb vandaag een kruitvat test gedaan. Paar dagen over tijd denk ik (eisprong rond 17/6 maar weet niet zeker want geen ovu testen gedaan). Op de test zag ik een heel licht lijntje maar manlief zag niks. Nu na een half uur toch een duidelijke lijn. Ik ben niet meer zo fan van kruitvat testen sinds ik al eens een indroger heb gehad maar toen was ik niet overtijd en nu wel.. :rolleyes:
    wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Het is in het echt wel een roze lijntje

Bijgevoegde bestanden:

3. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Met kruidvattesten weet je het maar nooit. Ik zou een ander merk proberen. Als je zegt dat het lijntje eerst niet zichtbaar was voor je man, vind ik hem nu eigenlijk te duidelijk en kan het ook een indroger zijn.

4. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.133
    3.212
    113
    Vrouw
    Eens met @JupitR. Een positieve KV test loopt snel door. De keren dat ik hCG aanmaakte altijd binnen vijf minuten (en hoe verder hoe sneller). Na een half uur kan het zeker een indroger zijn (helaas). En als je overtijd bent, komt de streep zeker snel. Ik zou dus ook een andere test doen (ik ben zelf tevreden over AH eigen merk). Zolang het maar roze inkt is en geen blauwe inkt. Laat je ons weten hoe het afloopt?

5. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Een ander testje gedaan (ah) en die was negatief. Dus dit was wederop een vette indroger.. :confused:

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Balen zeg!

Zijn jullie bezig met zwanger worden?

7. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Balen zeg.

8. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    We willen graag een 3de. Bij de eerste 2 kindjes heeft het beide lang geduurd dus we zijn alvast bezig maar voorlopig nog zonder ovu testen en temperaturen.

9. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Jammer! Ik wilde net zeggen dat ik zelf nu al een paar dagen positieve testen heb, action & kruidvat, maar de Kruidvat duurt best wel even voor hij duidelijk positief is. Voorheen waren deze juist snel positief, bij doorlopen al.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Aah kijk, dat was mijn volgende vraag, maar die heb je al beantwoord ;)

Je eisprong was dus iig later dan je dacht en er is dus altijd nog een kans dat het wel iets is

11. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ja dan zou die al een week later zijn geweest want hebben enkel beide weekends seks gehad haha. We zullen afwachten :D

Deel Deze Pagina