Dames, ik heb jullie hulp nodig. Eergisteren, 8 dpo 2kv5 gedaan. Resultaat: indroger. Streep bleef ook na doorlopen met water. Gistermorgen een negatieve test. Vandaag 10 dpo wederom een indroger die bleef na doorlopen met water. Omdat ik een beetje klaar ermee was en een beetje bloed begon te verliezen, gdacht ik laat ik die laatste test ok maar opmaken. Wordt toch niks meer deze ronde. En nu na tien minuten dit! Weer een indroger? Wat denken jullie?
Wordt morgen vervolgd, want gaan nu weg. Maar nu drie uit later is hij echt super roze. Hij was al roze, maar nu is hij echt donker opgedroogd. Zal wel een foutje zijn ofzo. In ieder geval bedankt dames alvast!
Spannend hoor meid want voor een indroger vind ik hem wel erg roze! ...ben reuze benieuwd hoe je test er morgen uitziet!!!
Ik denk dat je zwanger bent. Vind hem veel te donker voor een indroger!! Heb al veel lichtere strepen gezien en waren ook zwanger!
Ik twijfel een beetje ook omdat de streep volgens mij scheef staat, zou over 2 dagen nog eens een test wagen.
omdat hij na afleestijd is zou ik maandag nieuwe doen ook al is hij roze zou ik nog niet ervan uitgaan dat hij positief is aangezien je vorige testten indrogers hadden
Durf niet zo goed te hopen omdat hij pas na tien minuten vechten. Mijn vagina voelt van binnen hek dik. Sorry voor de straks trouwens en zit pas op dag 22 van mijn cyclus. Maar sinds mijn curettage is die sowieso heel kort. Pffff ben zo zenuwachtig!
Ik heb er nog een geplaatst in mijn album. Die is nadat ik er water in heb laten lopen. De streep is erg dun, als een pennenstreep. Dus vrees toch negatief. Motregen snel een test kopen voor de zekerheid. Word gek van de spanning.
hier was een sympthoom dat t nauwer vam binnen was omdat hij buiten afleestijd was zou ik maandag opnieuw een kv test doen voor een indroger vind ik hem te roze maar heb wel me twijfels.