Nou ik zeg zwanger! Lijk me sterk dat al di e testen in drogers hebben. Ik zie een mooi roze lijntje hoor!
ja ik ook maar net zo vreemd als er op al die testen een streep komt(en dan niet die uit het begin mee tellen)
ach ja ik weet wat ik zie en mijn man en dat is het belangrijkste! We zitten pas in ronde 1 haha maarja bij de andere was het ook direct raak en ik voel me wel zwanger.
zou morgen met kv test doortestten kijken of je streep duidelijker word als je testten geen indroger zijn had de cb aangegeven dat je zwanger bent. zeker met je laatste test
ja idd als ik dinsdag nog geen posi cb heb doe ik dat wel effe want dit is ook niet al denk ik wel dat het raak is maarja door al die reacties hier ben ik er super onzeker over geworden
Gezien je laatste test vind ik ook dat je zwanger bent, maar het is wel raar dat cb test zegt van niet, daarom zou ik bloed laten prikken maar aan de andere kant misschien maak je gewoon langzaam hormoon aan kan ook
Heb je mijn cb gezien en de kruidvat testen? Met deze kruidvat vanmiddag 1-2 weken zwanger getest... Dus ik vindt het ook vreemd dat die van jou niet zwanger zei
verschil met jouw testten en van TS is dat ze bij jou roze en duidelijk zijn van TS zijn de eerste testten vaaag en grijs en de laatse is duidelijk maar ook grijs em cb geeft aan NIET zwanger als haar testten positief waren de streepjes had de cb dat aangegeven net als jou 1-2 weken daarom vind ik het vreemd em vind ik testten van TS negatief
Op mijn scherm lijken de testen van lov ook grijs dus ja.... Ik heb ook een action test gedaan ook posi dus hoe wil je dat dan verklaren??
Ik heb geen zin om me steeds te verdedigen hier eigenlijk waarom ze hier grijs lijken enz... iedereen ziet ze behalve jullie... Ik ga mezelf met andere dingen bezig houden haha daag meiden
Mommy, hij is duidelijk roze hoor. Grijs heeft niet zo´n kleurintensiteit als het streepje op jouw foto. Trek het je niet aan meid. Heb je foto in picasa in hdr gezet. Grijs had daar niet ´opgekleurd´.
Ik word er gewoon erg verdrietig van. Ik heb al 2 zwangerschappen gehad dus ik weet hoe je jezelf voel en dat voel ik nu en dan in combi met de testen maar als ze maar blijven roepen dat het grijs is en dat ze niet snappen dat de cb niet zwanger aan gaf...ja dat snap ik ook niet net zo min dat als het echt zo zou zijn dat het niet raak is waarom dan 4 kv testen zo zijn binnen 5 min. en een action test ook binnen 5 min een streep staat. Dank je voor je bewerking!
Meid, ik ga er verder niet op in, maar ik heb er ook ervaring mee dan men alles grijs vond. En ik ben niet de enige. Vandaar. Gewoon zeggen dat ie roze is haha.