Zit nu na twee maanden ontpillen officieel in ronde 1. Ik vroeg mij af vanaf welk moment ik een beetje betrouwbaar zou kunnen testen. Want het moment heeft met het aantal dagen na de ovulatie te maken geloof ik? Ik lees dingen als 10DPO en 4 dagen voor NOD etc. Ik heb een vrij korte luteale fase tot nu toe, dus 10DPO zou min of meer mijn NOD zijn. Ik heb de Sensitest Zwangerschapstest midstream klaarliggen. Bij welke datum in mijn agenda zal ik een stickertje plakken? Eisprong is tot nu toe braaf op dag 14 steeds.
Ja het verschilt de een maakt meer hormoon aan dan de ander ik dacht op 9dpo positief te testen met kv en clearbleu maar uiteindelijk bleek ik 2 weken langer te zijn,,,,
Ik kon 10 dagen voor nod positief testen met kruitvat test, echter ben ik miss al verder, maar zwangerschap is gisteren bij de dokter via bloed bevestigd, ik blijf het gek vinden want bij mijn andere kids kreeg ik nooit een positieve urine test, al was ik elke keer wel zwanger. Ik duim voor je dat het raak is meid.