Willen jullie meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Goodlife, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Ik ben zo bang dat dit de verkeerde kant op gaat. Ziet er niet goed uit toch? Wat vinden jullie?

2. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Ik zie in alle testen een streep, maar vanaf 15 wordt t wel onduidelijker..

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Die laatste vind ik wel een beetje eng!

4. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Waarom probeer je niet een digitale?

5. Fely

Fely Lid

24 jun 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal met ochtendurine?

6. Goodlife

Ik vind t ook eng :( maandagavond digitale gedaan en daar stond zwanger 1-2.

7. Goodlife

Nee, de 2 op 16 dpo zijn met middagurine. Zou dat t kunnen zijn? Man wat voelt dit rot zeg. Bedankt voor jullie snelle reacties! Echt super!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind ze wel redelijk licht blijven....

9. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik hoop voor je dat ze snel mooier op gaan lopen maar ik vind dit er idd niet goed uitzien helaas.

10. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Dat zou wel kunnen verklaren waarom deze zo licht zijn. Je kunt beter morgenochtend weer even opnieuw testen.
    Je urine is 's middags niet zo geconcentreerd als 's ochtends (uitzonderingen daargelaten, sommige vrouwen testen 's middags beter).
    De hoop dus nog even niet opgeven meid!

11. Fely

Fely Lid

24 jun 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het allemaal met dezelfde urine was dan zou ik inderdaad zeggen ziet er niet goed uit. Maar aangezien die bij 16dpo met middagurine zijn kan het ook daar aan liggen. Ik heb dat zelf ook wel eens gehad. Hoe zeker ben je van je eisprong?

12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    En dat je nu nog geen knaller hebt, vind ik ook niet erg ongerust makend hoor! Ik heb ook nog nooit een knaller gehad met gewone testen en heb toch echt een dochter en gezegend met een tweede zwangerschap

13. Goodlife

Ok bedankt dan zit er niets anders op dan wachten tot morgen. Eisprong ben ik 100% zeker van.

14. Goodlife

Bedankt voor de snelle reacties. Vind ik heel fijn!

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat een spanning meid, ik hoop voor je dat je morgen met ochtendurine een mooie duidelijke test hebt! Succes

16. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat je alsnog een knaller krijgt, maar ik vind m er niet heel goed uit zien idd

17. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Pff spannend, bij mij liep het helaas niet goed af. Ik duim voor je, dat het gewoon hartstikke goed gaat!

18. Goodlife

Goedemorgen meiden, zojuist gelijk een test gedaan en zie hier het resultaat. Mijn conclusie is nog steeds dat testen niet oplopen. Sinds gisteren ook vrijwel continue aanwezige steken/pijnlijk gevoel (lastig te omschrijven) rechts in onderbuik. Misschien straks nog even huisarts bellen maar ga in ieder geval niet meer testen, afwachten maar....

19. Goodlife

En nog deze 2 onder elkaar ter vergelijking

20. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Hij is nog wel licht voor 17 dpo, maar ik vind m zeer zeker wel opgelopen hoor! Na hoeveel tijd is de foto genomen? Deze kv heeft n halfuur nodig om het duidelijkste resultaat te geven.

Deel Deze Pagina