Vraag over clearblue digitale ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by maryjames, Jan 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maryjames

maryjames Bekend lid

Aug 25, 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Vraagje aan de dames met kennis ovulatietesten enzo. Met name de digitale van clearblue. Had maandag getest en dat was nog negatief. Heb dinsdagmiddag weer getest om 13.00 uur en had een smiley op mijn test gehad, dus positief. Ik test altijd met clearblue en ik heb altijd 2 dagen een smiley. Nu heb ik woensdag getest en had al geen smiley meer. Vandaag getest ook geen smiley. Wat betekent dit? Dat je maar 1 dag een smiley ziet? Dat ik een eerdere eisprong heb ofzo? Heb trouwens dinsdag en woensdag geklust. Vanavond staat ook op de planning. Hoop dat het goed getimed is zo.

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    2,376
    1,350
    113
    NULL
    NULL
    De een heeft een dag een smiley de andere twee. Als je uitgaat van je enige smiley springt je ei vanaf dat moment binnen 1-2 dagen. Ik denk dat je op het goede moment seks hebt gehad!

Het is niet zo dat je ei binnen een of twee dagen na je 2e smiley springt.
    Bij streepjestesten tel je ook vanaf je eerste knaltest, ongeacht of je er meerdere hebt of niet.

3. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    handigste is ongeveer om de dag te 'klussen', zo heb je altijd een voorraadje. maar belangrijkste is natuurlijk wel om het leuk te houden en niet teveel te blijven plannen he ;) weet niet hoelang je bezig bent, maar wilde het toch even meegeven

4. maryjames

maryjames Bekend lid

Aug 25, 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.

Ben al meer dan 2 jaar bezig, dus het plannen kan niet meer achterwege blijven helaas

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

Mar 19, 2015
    3,526
    2,020
    113
    De ene maand had ik ook 2 dagen een smiley andrre maand maar 1dag. Licht er net aan welk tijdstip je misschien test.
    Maar je hebt in ieder geval geklust.dat is goed!!

6. maryjames

maryjames Bekend lid

Aug 25, 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Oké! Ik heb altijd 2 dagen een smiley vandaag dat ik mij afvroeg waarom het nu opeens anders is. ☺
    We hebben onze best gedaan inderdaad!

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

May 25, 2014
    9,148
    3,392
    113
    Female
    als er een smiley is dan zit er nog veel LH in je urine, dus is je eisprong ook niet geweest
    vanuit het ziekenhuis test met je 2de ochtendurine en om 18 uur daarvoor minimaal 2 uur niet plassen en drinken
    als je positief test niet doortesten is het normale advies vanuit het ziekenhuis
    ik testte gisterochtend positief en vanmorgen negatief en ik voelde ook duidelijk mijn eisprong, ik heb wel 1 keer door getest omdat ik even zeker wilde weten of ik goed zat en dat klopte

Share This Page