Donker genoeg? :D

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Stephanie93, Jun 4, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephanie93

Mar 28, 2018
    26
    9
    3
    Female
    Supervisor Escaperoom
    Thuis
    Heb ik dan na 48 dagen mn eisprong?? Ik hoop het zo!

Attached Files:

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,047
    17,015
    113
    Nee, deze is helaas echt negatief. Zie de gebruiksaanwijzing, beide streepjes dienen even donker te zijn :)

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Nee die is negatief. Hij is pas positief als beide strepen even donker zijn of de teststreep donkerder is dan de controlestreep.

4. Stephanie93

Mar 28, 2018
    26
    9
    3
    Female
    Supervisor Escaperoom
    Thuis
    Aha oke.. eergister had k dit.. dat is wel heeeel wit dacht misschien heb k nu geluk. Maar helaas. Toch bedankt voor t kijken

Attached Files:

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Het kan enorm schommelen. Soms liep het hier op tot een positieve test. Soms spierwit de ene dag en de andere dag ineens knal positief.

Hoop dat je snel je ei vind!

Stephanie93 likes this.
  6. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,047
    17,015
    113
    Wie weet gaat ie verder oplopen en heb je over een paar dagen toch een mooie knaller! :)
    Uit het niets knallen kan, gewoon doortesten.:thumup:

Stephanie93 likes this.
  7. Stephanie93

Mar 28, 2018
    26
    9
    3
    Female
    Supervisor Escaperoom
    Thuis
    Héél vervelend dat schommelen haha.. maar we houden hoop! :D

8. Juwi

Juwi Actief lid

Jun 8, 2016
    264
    111
    43
    Female
    Test streep moet even donker of donkerder zijn dan de controle streep.. staat ook in de bijsluiter als je hem even leest..

Nog ff door testen :thumup:

Stephanie93 likes this.
  9. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

Feb 12, 2016
    748
    101
    43
    Female
    Ik zie dat je 48 dgn geleden met de pil bent gestopt. Ik was deze keer pas na 90dgn voor het eerst weer ongesteld.. Pil maar 7mnd gebruikt.. Toen ik zwanger wilde worden van mijn zoontje en ik stopte na 15jr toen wel in 1x mooie regelmatige cyclussen. Dus het kan nog wel even duren voor je een eisprong gaat vinden. Hoop voor je dat je deze snel vindt en dat het niet zo lang duurt als bij mij

Stephanie93 likes this.
  10. joepy

joepy Fanatiek lid

Oct 12, 2017
    1,443
    952
    113
    Female
    Zo zou die er ongeveer uit moeten zien, En dat kan langzaam opbouwend of in een keer of een paar keer bijna en dan in eens een knaller.

Stephanie93 likes this.
  11. Stephanie93

Mar 28, 2018
    26
    9
    3
    Female
    Supervisor Escaperoom
    Thuis
    Woow dat is idd lang naar mijn idee.. ik heb de pil ongeveer 11 jaar geslikt.

Ik hoooopp dat het binnekort allemaal een beetje gaat werken.

12. Stephanie93

Mar 28, 2018
    26
    9
    3
    Female
    Supervisor Escaperoom
    Thuis

13. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Nee, negatief.
    Pas positief wanneer de test streep net zo donker is als de controle streep.
    Volgens mij is dit ook al in een eerder topic al een paar keer tegen je gezegd.

Stephanie93 likes this.
  14. Stephanie93

Mar 28, 2018
    26
    9
    3
    Female
    Supervisor Escaperoom
    Thuis

Ja klopt.. ik ben nog niet zo thuis in het hele test gebeuren ;) Kan de uitslag van mijn afgelopen onderzoek eigenlijk nogsteeds niet geloven, aangezien ik vanaf mijn 16e heb gehoord dat ik niet op de natuurlijke manier zwanger zou kunnen worden. Dit vanwege (volgens mijn endocrinoloog) een slecht werkende hypothalamus en hypofyse.

Bij elk streepje vraag ik me dus af of het een goed streepje is. Ene dag spierwit.. andere dag streepje.

Sorry als ik je ermee lastig val ;)
    Ben er een beetje onzeker over.

15. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Dit is vast niet wat je wilt horen maar ik zou die ovulatietesten even lekker laten voor wat het is. Ik zou je eerste menstruatie “gewoon” afwachten en dan eventueel daarna gaan testen. Wellicht duurt deze cyclus wel 90 of meer dagen en dan ben je dat testen echt wel zat op een bepaald moment.

Maar aan jou de keus natuurlijk. Je mag dit ongevraagde advies ook als niet gegeven beschouwen als je wilt ;).

Stephanie93 likes this.
  16. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,047
    17,015
    113
    LH kan gedurende je gehele cyclus variëren in hoeveelheid, hierdoor kan je dus de ene dag een licht streepje hebben, de volgende dag een donkerder streepje, dan weer een blanco test, etc.
    Er is maar 1 streepje die écht wat zegt en dat is het streepje dat even donker is als je controlestreep. De overige streepjes zijn negatief, vertellen je helemaal niets en kan je dus ook niets mee.

Dit staat overigens ook in de gebruiksaanwijzing, dus misschien ook goed om die even door te lezen.

17. Stephanie93

Mar 28, 2018
    26
    9
    3
    Female
    Supervisor Escaperoom
    Thuis

Idd misschien een goed idee. Vind het nu al "lang" duren. Klinkt misschien fout, omdat er hier veel vrouwen zijn waarbij het heel lang heeft geduurd.

Hoop dat ook ik begrepen word, aangezien het bij mij ook nog maar de vraag is of het lukt :(

18. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik begrijp dat je na de verrassend goede uitslagen heel graag je ei wilt vinden. Dat is het ultieme bewijs dat je lijf echt in staat is zwanger te worden. Echter moet je cyclus na zoveel jaren pil op gang komen. Je moet leren signalen van je lijf te herkennen. Dat kost tijd. Testen kan altijd, maar kost veel geld als je dat 100 dagen moet doen omdat je eerste cyclus gewoon een traag verloop heeft. Ik zou denk ik stoppen met testen nu op dit moment. Bij signalen van je lichaam zoals waterige afscheiding wat je voelt lopen, of glibberig doorzichtige afscheiding zou ik weer gaan testen. Beide zijn nml signalen dat je oestrogeen omhoog schiet en vlak daarna stijgt ook je lh voor je eisprong.

Stephanie93 likes this.
  19. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik snap je helemaal hoor meid. Als je stopt met de pil wil je gewoon graag (zeker als je al een geschiedenis hebt). Iedereen hoopt op meteen een prachtige cyclus van 28 dgn. En als dat niet zo is, is dat gewoon frustrerend. Dat eerste begin van zwanger worden moet gewoon leuk en spannend zijn. Juist daarom zou ik stoppen met testen ;). Dat kan altijd nog!

Je zou bv. wel iedere twee weken een zwangerschapstest kunnen doen want je kunt natuurlijk op ieder moment een eisprong krijgen en wie weet is het geluk dan meteen met jullie.

Stephanie93 likes this.
  20. Stephanie93

Mar 28, 2018
    26
    9
    3
    Female
    Supervisor Escaperoom
    Thuis
    Hartstikke bedankt voor de lieve reacties! Ik denk dat ik dan maar even ga stoppen met testen. Idd @Flamingooo het zou leuk moeten zijn. Elke dag zonder goed streepje voelt nu al *** .

Hoop dat ik binnekort een positieve test kan showen! :D
    Iedereen nog een fijne avond!

Flamingooo likes this.

Share This Page