Hey! even mijn ervaring delen voor de google-aarsters hier. Ik vind de kruidvat wekenindicator een hele fijne test omdat ie wat verder gaat dan een gewone test. Met testlijntjes van 25 (t1), 100 (t2), 300 (t3) en 1000 mIU/ml (t4) kun je wel een tijdje vooruit toch? Vond het een fijn idee om dan het t4 lijntje te kunnen volgen. Dit is mijn oploop hieronder, met de termijn er onder geschreven: je ziet dat de testen vanaf 6 weken weer lichter worden. Samen met mijn ervaring tot nu toe (2 miskramen die mis gingen op die termijn) en de zwangerschapsklachten die een weekje verstoppertje gingen spelen, wisten we het al wel zeker, dit gaat weer mis. Toch een mooie echo op 6+4, precies op termijn! Ik wilde toch nog even kijken of ik dan een slechte batch testen had, of dat het iets anders was. Gister 2 nieuwe gekocht. Je ziet de testen op de 1e foto in de plastic verpakking, en bij de oploopfoto zijn het de laatste 4 teststripjes. Allebei op 7+2, eerste ochtendurine, maar bij de 2e test heb ik het met 50% water verdund. De test is een stuk donkerder. Dus toch het hook effect! Je zou denken dat dat niet zo'n invloed heeft op een test met een gevoeligheid van 1000 mIU/ml. Ik zou de testen wel opnieuw gebruiken, maar niet na 5,5 week. En als je niet weet hoe lang je zwanger bent, kun je nog best een verrassing krijgen bij de echo als je deze test gebruik in je 7e/8e week Nou ja, hoop dat het iemand geruststelt in de toekomst in elk geval
wat goed dat je dit deelt. Wel heel apart dat de T3 en T4 niet eerst helemaal inkleuren (rond de 5-6wkn) alvorens het hook effect plaats zou vinden, dan moet je namelijk echt al in de 100.000en zitten met je hcg voor hook effect las ik.
Ik vind het eerder een idiote test Wat super vaag dat dat 4e streepje nooit echt mooi is. Eigenlijk is alleen de eerste teststreep fel. Verder ziet de test er bijna hetzelfde uit bij 4+2 als bij 6+2. Wel erg leuk dat je dit zo hebt getest voor de wetenschap En sowieso gefeliciteerd met je zwangerschap en goede echo!