Hallo dames! Wij zijn deze maand gestopt met de nuvaring en zitten nu dus in ronde 1! Ik heb ovulatietesten gekocht van zwanger&kids en wil daar graag deze ronde meteen mee beginnen. Ik weet dus alleen niet precies hoe lang mijn cyclus zal zijn. Welke dagen zouden jullie mij aanraden om te beginnen met de ovulatietesten? Ik zit nu op dag 9.. Liefs,
Ik zou nu beginnen. Als je de eerste paar rondes vroeg begint dan kan je met meer zekerheid je cyclus vaststellen. Ik maak zelf een tijdslijn en zet iedere maand onder elkaar. Dan krijg je het goed in beeld.
Dankjewel voor je reactie! Ik zal vandaag beginnen. Nu heb ik gelezen dat je dagelijks op dezelfde tijd moet testen, hoe doen jullie dit op het werk? Ik neem aan dat je die natte test niet zomaar in je tas kunt gooien..
Ik test gewoon s' ochtends. Wamneer hij op begint te lopen ga ik 2x pd testen, s' ochtends en 's avonds. En als hij zeg maar echt duidelijk wordt stap ik over op Clearblue met de smiley. Duidelijker kan het niet zijn als je je lh piek hebt met zo'n smiley.